easy_rider91 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Witam. Niedawno kupiłem Vtr 1000 f i po przejechaniu większej liczby kilometrów stwierdziłem że skrzynia głośno pracuje nawet jak na Honde. Nie chodzi mi o szumy podczas jazdy tylko o przerzucanie biegów. Jak można sobie z tym poradzić. Zastanawiam sie nad zmianą oleju, chciałbym żebyście mi coś doradzili, aby wyciszyć tą skrzynie.Tak w ogóle to teraz ten olej to mam bardzo zużyty, czy to może być powodem głośnej pracy skrzyni??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Wymiana oleju to właśnie pierwsze co powinieneśbył zrobić po zakupie. Zmień olej i powinno wrócić wszystko do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kysa275 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Vtry mają głośne skrzynie biegów, taki ich urok, a najgłośniej 2 bieg wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy_rider91 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Dzięki chłopy. Troche mnie uspokoiliście.A ty Kysa na jakim oleju jeździsz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Co nie zmienia faktu że musisz zmienić oliwe, jakiegoś Castrola GPS 10W czy cuś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kysa275 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ja dokładnie tak jak pisze Rafael mam zalany Castrol GPS 10W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy_rider91 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 a może tak głośno biegi wchodzą bo sprzęgło nie rozłącza do końca?Już to sprawdziłem i jak wcisne sprzęgło do końca i dodam gazu to jedzie do przodu.Wiecie jak wyregulowć tu sprzęgło bo tu jest hydrauliczzne i z tego co zauważyłem to można tylko na klamce. Macie inne sposoby?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Jak przy klamce się nie da wyregulować to sprzęgło się skończyło i trzeba wymienić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Ale nie wiesz ile km ma przejechana VTR autora. Płyn i olej powinien wymienić zaraz po zakupie bo ktoś mógł na tym lata jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Dla mnie też, jednak autor pyta o 100 rzeczy zamiast wymienić od razu olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 FireStorm ma hydrauliczne sprzęgło, starcza na 100000km.Co do skrzyni, to jest mega głośna, pomaga Motul 15W50. Ale co ma hydraulika do tarcz sprzęgłowych? Jak ktos kupi jakieś chińskie badziewie to skonczy się dużo szybciej, a nawet markowe Lucasy wystarczają średnio na 50000 km. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.