Skocz do zawartości

Yamaha Thundercat 600 97r. dziwny objaw


PBO01
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pewien dziwny problem z thundercatem... Moto spada z wolnych obrotów jak jest ustawiony pionowo. Jak stoi na stopce, bądź jest przechylony na lewą stronę to chodzi normalnie, jak sie go postawi do pionu to powoli stopniowo spada z obrotów aż zgaśnie, gdy się go przechyli na prawo zgaśnie w szybszym tempie. Od razu pisze że paliwa jest dość:) Zdarza mu się też strzelać z rury przy hamowaniu na biegu także pewnie gaźnik jest do regulacji.

Ma ktoś może pomysł co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pewien dziwny problem z thundercatem... Moto spada z wolnych obrotów jak jest ustawiony pionowo. Jak stoi na stopce, bądź jest przechylony na lewą stronę to chodzi normalnie, jak sie go postawi do pionu to powoli stopniowo spada z obrotów aż zgaśnie, gdy się go przechyli na prawo zgaśnie w szybszym tempie. Od razu pisze że paliwa jest dość :) Zdarza mu się też strzelać z rury przy hamowaniu na biegu także pewnie gaźnik jest do regulacji.

Ma ktoś może pomysł co może być tego przyczyną?

 

Stuntujesz? Piszesz ,że motocykl nie pracuje jak jest ustawiony pionowo,więc musisz robić centralny pion pod katem 90 stopni?Wiekszosc starszych motpocykli,króre postawisz pionowo odmówi posłuszeństwa,bo po prostu nie do takiej jazdu zostary zaprojektowane Brakuje paliwa w plywakach,zacierasz silnik pod takim katem itp.. Jak cwiczysz stunt rozejrzyj sie za zx 636 albo cbr f4 a nie stara thundercat/ Nie wiem czy dokładnie sie zrozumielismy,ale jak takie tricki cwiczysz na thundercacie to kwestia dni/tygodni,kiedy zatrzesz silnik,wałki,panewki. Jak jezdzisz normalnie poziomo po ziemi,i wystepuja takie objawy jak opisujesz to wina lezy po stronie gazników/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy linka gazu ma napewno odpowiedxni luz ( regulacja linki ) , wyreguluj wolne obroty, jak nie to czas zrobić gazniki, czyczenie, kontrola zuzytych cześci, regulacje, synchronizacja ...... a i warto wymienić świece i sprawdzić wiltr powietrza w jakim jest stanie ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sam nie kojarzysz z czym to może być związane to oddaj do zakładu gdzie robią synchro.u mnie w twoim motocyklu by to kosztowało 300zł,tam wyczyszczą Ci gaźniki,wyregulują wszystko,wymienią oringi.A w leciwym sprzęcie trzeba co raz takie coś zrobić.I masz problem z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od poczatku:)

Paliwa jest 3/4 baku, czyściłem nawet kranik i przedmuchiwałem filtry ale wszystko czysciutkie.

SamotnyWilk- coś tam prubuje ale wiem że to nie ten motocykl do takiej zabawy dlatego nie jeżdze nim cały czas na kole, czasami podniose... Kupie stunta to się będę bawił:)

Moto racing- regulowałem wolne obroty, linki są dobrze puszczone także się nie naciągają ani nic z tych rzeczy przy zmianie pozycji motocykla, nie są naciągnięte, świece są w dobrym stanie, testowałem to również bez filtru powietrza objawy te same

 

Pytałem tylko z powodu czy czegoś nie przeoczyłem, jak na razie widze że wszystko wziąłem pod uwage także zostaje oddać gaźnik do regulacji.

Coś tam mi się już obiło o uszy że to kwestia pływaków. Zobaczymy co fachowcy powiedzą jak rozbiorą:)

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...