PBO01 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 WitamMam pewien dziwny problem z thundercatem... Moto spada z wolnych obrotów jak jest ustawiony pionowo. Jak stoi na stopce, bądź jest przechylony na lewą stronę to chodzi normalnie, jak sie go postawi do pionu to powoli stopniowo spada z obrotów aż zgaśnie, gdy się go przechyli na prawo zgaśnie w szybszym tempie. Od razu pisze że paliwa jest dość:) Zdarza mu się też strzelać z rury przy hamowaniu na biegu także pewnie gaźnik jest do regulacji.Ma ktoś może pomysł co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 zrób synchronizację,tam Ci ustawią dokładnie poziom paliwa i powinno być dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 WitamMam pewien dziwny problem z thundercatem... Moto spada z wolnych obrotów jak jest ustawiony pionowo. Jak stoi na stopce, bądź jest przechylony na lewą stronę to chodzi normalnie, jak sie go postawi do pionu to powoli stopniowo spada z obrotów aż zgaśnie, gdy się go przechyli na prawo zgaśnie w szybszym tempie. Od razu pisze że paliwa jest dość :) Zdarza mu się też strzelać z rury przy hamowaniu na biegu także pewnie gaźnik jest do regulacji.Ma ktoś może pomysł co może być tego przyczyną? Stuntujesz? Piszesz ,że motocykl nie pracuje jak jest ustawiony pionowo,więc musisz robić centralny pion pod katem 90 stopni?Wiekszosc starszych motpocykli,króre postawisz pionowo odmówi posłuszeństwa,bo po prostu nie do takiej jazdu zostary zaprojektowane Brakuje paliwa w plywakach,zacierasz silnik pod takim katem itp.. Jak cwiczysz stunt rozejrzyj sie za zx 636 albo cbr f4 a nie stara thundercat/ Nie wiem czy dokładnie sie zrozumielismy,ale jak takie tricki cwiczysz na thundercacie to kwestia dni/tygodni,kiedy zatrzesz silnik,wałki,panewki. Jak jezdzisz normalnie poziomo po ziemi,i wystepuja takie objawy jak opisujesz to wina lezy po stronie gazników/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Sprawdz czy linka gazu ma napewno odpowiedxni luz ( regulacja linki ) , wyreguluj wolne obroty, jak nie to czas zrobić gazniki, czyczenie, kontrola zuzytych cześci, regulacje, synchronizacja ...... a i warto wymienić świece i sprawdzić wiltr powietrza w jakim jest stanie ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 jak sam nie kojarzysz z czym to może być związane to oddaj do zakładu gdzie robią synchro.u mnie w twoim motocyklu by to kosztowało 300zł,tam wyczyszczą Ci gaźniki,wyregulują wszystko,wymienią oringi.A w leciwym sprzęcie trzeba co raz takie coś zrobić.I masz problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 moze byc problem z poziomem pliwa w pływakach lub zatankuj paliwo jak na ostatnich kroplach sprawdzasz :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Sprawdz wszystkie linki - ssania, gazu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PBO01 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Od poczatku:)Paliwa jest 3/4 baku, czyściłem nawet kranik i przedmuchiwałem filtry ale wszystko czysciutkie.SamotnyWilk- coś tam prubuje ale wiem że to nie ten motocykl do takiej zabawy dlatego nie jeżdze nim cały czas na kole, czasami podniose... Kupie stunta to się będę bawił:)Moto racing- regulowałem wolne obroty, linki są dobrze puszczone także się nie naciągają ani nic z tych rzeczy przy zmianie pozycji motocykla, nie są naciągnięte, świece są w dobrym stanie, testowałem to również bez filtru powietrza objawy te same Pytałem tylko z powodu czy czegoś nie przeoczyłem, jak na razie widze że wszystko wziąłem pod uwage także zostaje oddać gaźnik do regulacji.Coś tam mi się już obiło o uszy że to kwestia pływaków. Zobaczymy co fachowcy powiedzą jak rozbiorą:) Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 zabrudzone dysze wolnych obrotow, lub za uboga mieszanka wynikajace ze zlej regulacji, ogolnie serwis gaznikow Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.