patrol02 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Witam. Jestem w tych sprawach zielony. Zamierzam kupic sobie enduro yamaha dt 125 , ale mam jedno ale. Prosze mi powiedzec ,co ile robi sie szlif? ile mozna ich zrobic? co w tedy jak wykozysta sie wszystkie mozliwe szliwy cylindra ,tłoka? Kiedy sie robisz szlif tłoka ,a kiedy cilindra? Czy przy wymianie tłoka zawsze trzeba wykonac szlif cylinder + tłok? Prosze o wyczerpujace odpowidzi. Z góry dziekuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Cylindra z nicasilem się nie szlifuje, przy wymianie tłoka możliwy zabieg to honowanie, honowanie ma na celu zniwelowanie minimalnych różnic w wymiarach powierzchni cylindra, stosuję się ten zabieg pod wymiar nowego tłoka. Tłoka się nie szlifuje!!! Jeśli cylinder jest na tyle wytarty że nie można dopasować ostatniej selekcji dostępnego tłoka należy nałożyć nową powłokę cylindra(nicasil). Jeśli zmieniasz tłok a cylinder po pomiarach wychodzi że jest równo wytarty nic z nim nie robisz, wkładasz nowy tłok i jeżdzisz dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrol02 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Cylindra z nicasilem się nie szlifuje, przy wymianie tłoka możliwy zabieg to honowanie, honowanie ma na celu zniwelowanie minimalnych różnic w wymiarach powierzchni cylindra, stosuję się ten zabieg pod wymiar nowego tłoka. Tłoka się nie szlifuje!!! Jeśli cylinder jest na tyle wytarty że nie można dopasować ostatniej selekcji dostępnego tłoka należy nałożyć nową powłokę cylindra(nicasil). Jeśli zmieniasz tłok a cylinder po pomiarach wychodzi że jest równo wytarty nic z nim nie robisz, wkładasz nowy tłok i jeżdzisz dalej. ok, a jeżeli cylinder ma tuleje żeliwną ? nie nicasil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 ok, a jeżeli cylinder ma tuleje żeliwną ? nie nicasilTo wtedy mierzy się tuleje żeby bylo wiadomo jaki kolejny wymiar tłoka można założyć. Kupujesz tłok, potem cylinder z tłokiem do szlifierza i tam robią szlif cylindra po tego tłoka i tyle. No chyba że już nie ma takiego nadwymiaru, to nowa tuleja i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrol02 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 ok, dzieki za pomoc , temat mozna zamknąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.