Saltus Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus kx Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 iglice mam na najwyzszym rowku wiec nizej nie pojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 masz gaźnik do góry nogami czy czegoś nie rozumiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus kx Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 jezeli iglica jest na gornym rowku to nizej juz nie zejdzie.gdy dam rowek nizej to iglica pojdzie do gory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Zakładając, że to faktycznie KX a nie przerobiony KDX to tam robisz mieszankę sam. Ile oleju wlewasz na litr benzyny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus kx Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 tu nie chodzi o mieszanke oleju z paliwem.tylko paliwo-powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Świeca robi się czarna nie tylko od samej benzyny. Dwusuw pracuje na mieszance paliwo-olej-powietrze, jeśli wlewasz zbyt dużo oleju to będzie problem z przepalaniem tego. Zostaje jeszcze opcja, że ktoś zmieniał dysze w gaźniku ale nie wiem jak to stwierdzić. Czasami jest nabity rozmiar na samej dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus kx Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 oleju leje tak 200ml na 5l paliwa dysza jest 160 lub 165 dokladnie niepamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Carburetor Keihin PWK35Main Jet 158 Jeśli masz 165 to jest za duza. Ta miniatura nic mi nie mówi ale może lokalni spece widzą czy to faktycznie jest KX a nie KDX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Powinieneś lać 1:50 czyli 100ml oleju na 5l benzyny, mieszanka 1:25 jest zdecydowanie za bogata.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Źle policzyłeś, on robi 1:40 a w starszych crossach jest zalecane 1:32. Twój KMX to inna konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Ty chyba źle policzyłeś :D On daje 200ml oleju na 5l benzyny. 1l=200ml *5 czyli mnożymy 5l razy 5 i wychodzi mieszanka 1l oleju na 25l benzyny czyli 1:25 :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Mój błąd. Matematyka kuleje, faktycznie wyszło mi 40ml na każdy litr benzyny... Jeździłem mińskiem 125 to w małym palcu to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 mieszanka dla full crosów dostosowana jest do jazdy na wysokich obrotach, z reguły 1:30 czyli 160ml na 5l paliwa. Przy mniejszym piłowaniu sprzeta jest troche za duza i wtedy nie przepala i wyrzuca. Przy wysokich obrotach zapewnia optymalne smarowanie. Przegoń go ostro i wtedy patrz na kolor swiecy. Jeśli chodzi o świece to ważna jest odpowiednia cieplota, niedogrzany 2t bedzie przymulony i nie przepali mieszanki. Poza tym może podciągać olej przez simmering, co tez wzbogaci mieszanke w olej. Nie wiem czy kx ma regulacje zaworu wydechowego, ale to on ma najwiekszy wpływ na zbieranie sie z dołu. musiałbyś poobserwowac działanie zaworu na pracujacym silniku, może otwiera za szybko, może spręzyna powrotna jest słaba- przyczyn wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus kx Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam podczas podjazdu pod ostra gore motor idzie super(do pewnego momentu)nagle jest bu i koniec moc znika jak by mu nagle zabraklo paliwa.dodam ze zawor wydechowy jast ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.