fedek Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 po zdjeciu dekla pamietaj ze sruba zabezpieczajaca kolo magnesowe jest z lewym gwintem,oraz ze do zdjecia kola jest konieczny sciagacz tzn sruba drobozwojna ,ale nie pamietam jej wymiarow,poprostu ja wkrecasz o kolo zchodzi ze stozka,powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Drugi problem to to, że moto nie ma ładowania, a jest nowy aku. Mierzyłem miernikiem na aku i przy pracującym silniku bez żadnych świateł pokazuje 13,86V a jak się przygazuje to wzrasta średnio o 0,02V lub nawet spada o 0,10V i znów na wolnych obrotach pojawia się 13,86V. Wydaje mi się ze powinno cały czas po woli rosnąć do pewnej wartości, bo sprawdzałem przy moim moto i napięcie zatrzymywało się nawet na 16V . Aaaa i po 2 min pracy silnika regulator napięcia jest tak gorący, że się go nie da dotknąćZanim Tata wroci z wakacji masz co robic przy swoim sprzecie bo tak byc nie powinno...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Zanim Tata wroci z wakacji masz co robic przy swoim sprzecie bo tak byc nie powinno...pozdrAle to nie mój motocykl tylko taty :) . Panowie, za statorem był jakiś kawałek zmielonego czegość (prawdopodobnie magnes) ,po wyjęciu i oczyszczeniu jest te 70 volt przy 5 tys obr, ale ladowania jak nie było tak nie ma. Regulator sprawny na 100% (sprawdzałem przy innym motocyklu i było ładowanie i regulator się nie grzał ale tez zapiąłem kolegi regulator do siebie no i efekt taki sam : grzeje się i nie ma ładowania) wiec chyba gdzieś w kablach jest problem. We wtyczce od regulatora na środkowym wyjściowym kablu ( kolor biały, + do akumulatora) jest jakies obcązenie bo jak go wyciągnę to motocykl zaczyna równo i lekko pracować. Jest jeszcze drugi problem, moto chodzi zaczelo chodzic na 1 cylinder, zawory wydechowe w 1 cylku byly wymyte przez wode ale uszczelka (metalowa) nie wyglada na wypalona ani zniszczoną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 skoro zdjąłes dekiel to widac czy magnesy sa cale czy tez nie w kole magnesowym,napiecie zmienne okolo 70 volt ma byc pomiedzy kazdym przewodem wychodzacym z alternatora,sa to pewnie 3 żółte kable,pomiedzy nimi zmierz napięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 skoro zdjąłes dekiel to widac czy magnesy sa cale czy tez nie w kole magnesowym,napiecie zmienne okolo 70 volt ma byc pomiedzy kazdym przewodem wychodzacym z alternatora,sa to pewnie 3 żółte kable,pomiedzy nimi zmierz napięcie Napisałem, że jest 70 volt :) a koło magnesowe wygląda na nówkę jakby ktoś wymienił. Aaaaa i wie ktoś jaka ma byc mieszanka paliwowo powietrzna w tym Kawasaki ? jak je maksymalnie wkręce to ile obrotów wykręcić? może to załatwi sprawę dziury przy 2000 tyś obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Wie ktoś coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Gaźniki reguluje się doświadczalnie, dane z serwisówki nie zdają się na wiele przy starych moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 To jest 2000 obrotów więc możliwe że załatwisz sprawę śrubą mieszanki (musisz sprawdzić w serwisówce w która stronę zubażasz czy tez wzbogacasz) , jezeli to sie nie uda to podnieś iglice o 1 ząbek .W serwisówce masz podane wartości dopuszczalnych luzów na ruchomych elementac gażnika takich jak osie przepustnic , to tez powinieneś sprawdzić bo tamtędy dostaje się lewe powietrze które przy niskim zapotrzebowaniu na mieszanke ją znacznie zubaża , natomiast przy wyższych obrotach przepływ przez gardziel jest na tyle duży że te małe "przewiewy " nie stanowią problemu - stąd problem może akurat występować w niskim zakresie obrotów . No i poziom paliwa sprawdz , podpinasz przeroczysty wężyk do wypustu w komorze pływakowej i patzrysz czy zgadza się z serwisówką . Jak nie to rozkręcasz i gniesz blaszkę na pływaku aż do uzyskania pożądanego rezultatu . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wlasnie tam nie ma ząbków żeby iglicą regulować ;// A ma ktos dobrego manuala do tego kawasaka ? bo ja mam ale jakis lewy jest ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.