Rafaeelloo Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Jakby dało się dostać manual to bym już dawno olewał pisanie postów na forum, ale widzisz, sprawa ma się tak, że manual to jedynie za 130 zł, a za tyle to mi w serwisie to z paragonikiem zrobią, a ja chciałem grzecznie o pomoc poprosić to już widzę, że nie pierwszy raz, ale zamiast pomocy, to się z ironią spotykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Sprawdź post #13. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Żeby nie było, że nie chcemy pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Limo, tak, wiem, ale moje pytanie to wciąż tylko co mam zrobić (jak wymienić) same uszczelniacze.Asmodan, no zupełnie jak wyżej, ja chciałem znać odpowiedź na co zrobić z uszczelniaczami. Dzięki za screeny, ale to wciąż troszkę nie to, co dokładnie chciałem wiedzieć. Edit: na drugim screenie coś na tym pierwszym schemacie jest obok tego cieńszego uszczelniacza, ale za małe i nie widzę co dokładnie. Edytowane 5 Lipca 2012 przez Rafaeelloo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Stare uszczelniacze trzeba wydłubać po wyjęciu tłoczka, ale delikatnie żeby nic nie porysować. Chyba że potrzebujesz bardziej łopatologicznego opisu, to wtedy tak: odkręcasz zacisk, wyjmujesz klocki, pompujesz klamkę aż tłoczek wyskoczy, wydłubujesz stare uszczelniacze, wkładasz nowe, wcześniej wszystko czyścisz, wkładasz tłoczek, wlewasz nowy płyn przez zbiorniczek i odpowietrzasz. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Stare uszczelniacze trzeba wydłubać po wyjęciu tłoczka, ale delikatnie żeby nic nie porysować. O to mi Mistrzu chodziło :) a jakiś sposób wsadzania nowych? Pod starym widzę coś w stylu jakiegoś smaru, to ten do smarowania tłoczków? Może być zamiast niego płyn? Opinie n/t smarowania tłoczków są przeróżne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Uszczelniacze same wskoczą w swoje rowki. Tłoczek można posmarować pastą przed montażem ale wystarczy też sam płyn hamulcowy. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 No i złożone. Faktycznie - uszczelniacze bardzo łatwo wymienić. Tłoczek teraz wszedł palcami, momentami troszkę opory miał, ale poszło gładko. Dodatkowo sprężynka trochę trzyma klocki teraz i chyba są w odpowiedniej płaszczyźnie przy hamowaniu dzięki temu. Po kilku hamowaniach tarcza co prawda w paluchy parzy, ale jakby nie było to hamowałem. Jutro przejadę więcej i zobaczę co i jak. Temat chyba do zamknięcia. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi