GIENIU Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Szanowni posiadacze xr 400 chciałem sie dowiedziec kilka rzeczy na temat motocykla z racji tego ze niedawno nabyłem taki motor1. Ile wchodzi oleju do motocykla (mówie tu o całości rama + silnik) jak spusciłem to z ramy zleciało ok 1,5L. , z silnika ok 1L.Niewiem jakim był zalany najprawdopodobniej 15W40. Czy jesli wleje 10W40 cos bedzie nie bardzo? 2. Zauważyłem ze delikatnie jakby ciągło sprzegło, zakupiłem nowe tarcze sprzegłowe i to samo. Sprężynki maja 43 mm a nie wiem jaki jest ostateczny wymiar bo manuala nie mam. I czy czasem to sprzegło si troszke nie slizga przez te sprezyni lub stary olej? 3 Po sciagnieciu dekla od kosza sprzęgłowego zauważyłem że 6 tarcz jest ułożonych razem w jednym rowku a jedna tarcza w rowku drugim tak jak na zd. Czy tak ma byc oryginalnie? 4. Jak dobrze wyregulowac gaznik , ile obrotów wykreca sie srube wg serwisówki? 5 zawory. ile ssacy a ile wydem ma miec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Wydaje mi się że wszystkie teracze powinno być jednakowo, nawet tam gdzie zaznaczyłeś widać ślad od jednej brakującej tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 To jest XR400R czy XR400?No i z którego roku? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GIENIU Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 To jest xr 400 r 2003rok. Jakby ktos miał dobrego manuala to prosze o linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Kurde trzeba było powiedzieć rok w przedziale 96-02 to bym pomógł, a tak to niestety. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 kto dal ciala z tarczami...wzystkie maja byc w tym slupku na zielono..dlatego slizgalo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 zalewasz 1,7-1,8L i sprawdzasz na bagnecie ewentualnie dolewając,możesz lać 10w40(zalecany to 10w40 albo 20w50 )sprężynki nominalnie mają 43.2 limit serwisowy to 41.6wykręcasz 2 i 1/4 obrotu do 3/4 luzyIN 0.10 +- 0.02EX 0.12 +- 0.02oczywiście dla seryjnego wałka rozrządu jak bierzesz się za gaźnik to wywal seryjną blaszkę ssania i dorób samemu z blachy,uważaj tez na napinacz(bo lubi pęknąć sprężynka a nie ma zapadek przeciw powrotnych) jak dasz jakieś namiary to mogę Ci wysłać manuala jak będę miał chwile pozdroo Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GIENIU Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Czesc ZARAŻONY MOTOCYKLAMI Widze że z Zelowa jestes, w sobote teraz beda jakies zawody motocrossowe u Ciebie cos kojaże.Podam Ci maila [email protected] to podeślij manuala bede wdzieczny. Jesli chodzi o luzy zaworowe to IN chodzi o ssący?Masz jakis patent na ten napinacz? a ta blaszka jest z kruchej stali i dlatego pęka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Podobno coś ma być...ale w sumie średnio mnie to interesuje ;] tak IN to ssące patent na napinacz jest tylko jeden-dorobienie napinacza manualnego( dorabiałem tutaj http://allegro.pl/mcct-napinacz-lancucha-rozrzadu-dr-z400-drz-i2414915200.html ) aczkolwiek dobry tokarz też nie powinien mieć problemów by to zrobić po kosztach... wyjmij gaźnik i sam zobaczysz,jest z kruchego materiału to jedno,druga sprawa że jest tam dodatkowa ruchoma blaszka która lubi wpaść do komory spalania,ostatnio ziomkowi wpadła bo się nie posłuchał i tego nie wypieprzył... manualny vs oryginał dorobiona blaszka manual wysłany pozdroo Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GIENIU Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Dzieki KORSARZ za maila ale przyszedł pusty. Gaznik wyciągłem i przyczaiłem od strony filtra ta blaszkę z klapka. Tak wizualnie to ta blaszka nie jest taka licha ma grubosc 1mm tylko licho wyglada ta klapka na zawiasiku ze sprężynka. Pomyslałem ze zostawie tą duzą blaszkę a wypierdziule ta klapkę na zawiasiku i w miejsce tej klapki dorobiłem z nierdzewki 0.5mm blasze która jest dokręcona w miejsce klapki. Ta duża blaszka wyglada masywnie wiec mysle ze wytrzyma. No chyba ze lepiej radzisz dociac z całosci taka duża blaszke z trzema otworami fi 6mm Aha pytanie takie mam: po jakiego pierona jest ta klapeczka ze sprzezynka? I czy jesli dotne cała ta duza blaszke z trzema otworami to czy motÓr na zimnym silniku z podciagnietym ssaniem nie bedzie czasem gorzej palił? Ty tez masz XR 400 i czy masz tak w gazniku u siebie porobione? Podrzucam zdj to obczaj ta blaszke jaka dorobiłem zamiast klapeczki. Aha , dysze w gazniku mam tą długa o numerze 162, a ta małą 55. Tez u Ciebie sa takie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 (edytowane) Manual był w załączniku w formacie PDF,powinien być obczaj dobrzeMyślę że twoje rozwiązanie jest spoko ale ręki sobie uciąć nie dam...na pewno lepsze to niż ta blaszkaNie będzie gorzej palić,zdjęcia są moje,mam XR i tak zrobione i nie było problemówNie pamiętam jakie mam dysze,jak chodzi spoko to nie kombinuj ;] edit,wysyłam manuala jeszcze raz innym sposobem...zamieszczam manual dla potomnych i potrzebujących(100mb) http://pliki.wp.pl/fc,2053378108,fid,1989689250,plik,BManualcomHondaXR400Rservicemanualpdf,pobierz.html Edytowane 21 Czerwca 2012 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GIENIU Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witajcie. Korsarz dzieki za manuala , bardzo pomogło. Tak wiec wg manuala jest z tymi tarczami sprzegła jak było u mnie tzn 6 tarcz jest w jednym słupku, a 1 tarcza w drugim słupku. Podsyłam zdj prawidłow ułożonych tarcz sprzegłowych Korsaż przez samo ż. sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Szczerze to teraz sam jestem zaszokowany że ta jedna tarcza ma być inaczej ale przecież to i tak nie ma żadnego wpływu na pracę sprzęgła... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GIENIU Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Tak ale na logike mysląc ta jedna tarcza musi byc w tym innym rowku bo jest to jako kontra. wkładając 7 tarcz w jednym słupku było by nie tak bo wtedy ta pierwsza miałaby miejsce styku z koszem zewnetrznym o bardzo osłabionym oparciu. A tak wkładajac jedna inaczej kontruje sie podczas pracy sprzegła. Tak tez myslałem jak nie miałem manuala a zerkajac na manuala maje domysły sie potwierdziły. Jakie masz przełożenie zebatek , u mnie 15 - 49 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Z tego co pamiętam mam takie samo... ale i tak by się przydał 6 bieg ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.