SHLrider Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Ile jeszcze zalozysz tematów typu trafiła sie okazja, czy sie opłaca... Jak masz kase to kupuj, ale po co ci to, za słaby sprzet do jazdy, a renowacja nie opłacalna za duzo nie zarobisz, jeszcze jak sie ktos trafi kto by to chcial kupic, chyba ze chcesz trzymac dla siebie i podziwiac ;d Cytuj Live To Ride, Ride To Live Motocykle to nie wszystko ale bez Nich wszystko jest Niczym ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Autor tematu sam nie wie czego chce. Tu WSK zaraz JAWA TS - facet ten sprzęt waży 170kg ma 2 cylindry i jest to 2T to się nie nadaje do stuntu. Jeździłeś kiedyś JAWĄ czy CZ 350 ? to zapierdziela lepiej niż GS 500. Jawka mustang też się nie nadaje bo co ty na niej zrobisz ? Wiesz jakie to ma zawieszenia i te całe 1,5KM. Co do MZ hmm nie miałem styczności.Powiedz ile masz kasy na sprzęt, domyślam się że ma mieć dokumenty.Kup: ramę z dokumentami do wsk 125, silnik do wsk 125, wahacz do etz 250, teleskopy do etz 250 najlepiej na tarcze. Półki można dać aluminiowe z wsk kos ale trzeba je roztoczyć o 1mm by zmieściły się teleskopy z etz., Możesz też kupić półki z CR250 pasują pod teleskopy z etz tylko gniazda łożysk trzeba przerobić. Ramę trzeba wzmocnić... mogę wysłać zdjęcia. Podnóżki robi sie z 4szt. 2szt. czyli WSK+CZ 350, tłumik zainwestuj u Grzegorza H. z Łomianek on Ci dorobi co chcesz tylko zapłacisz ze 200zł ale warto bo to jest 2T a tam tłumik jest bardzo ważny. Skończyło mi sie piwo, kończę posta.(........................) Kolego, wskoczyłeś do tego starego posta, jak Filip z konopii. Nie ma sprawy, masz do tego pełne prawo. Ale propozycje spotkań proszę załatwiać poprzez PW a nie publicznie. GM Mazda Edytowane 7 Grudnia 2012 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 ts 350 zapierdziela lepiej od gs 500, tego tutaj jeszcze nie grali. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Młody jesteś to nie wiesz jak ceśka czy tska potrafią śmigać. Przyznaj się tylko szczerze jeździłeś którymś z nich ? Pocisnołeś te magiczne 170km/h na demoludzie ? Kręciłeś tym bączki ? Paliłeś gumy ?GSy zawsze objeżdżałem. Nawet yamaha 250 hmm model NN taki pseudo ścigacz nie dawał rady.Panie to jest 2T - poczytaj o tych silnikach a dowiesz sie czemu cezetka 24KM objeżdżała te niby 46KM w gsieTemat schodzi z torów więc nie będę się tu rozpisywał. Proszę o większą kulturę, bo określenie "młody jesteś" od osoby 30 letniej do 20 letniej, to z całym szacunkiem przypadek "przygadał kocioł garnkowi". Edytowane 7 Grudnia 2012 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Popieram kolege Mazdę...Czeskie wynalazki typu Jawa i C.Z 350 to bardzo wyrywne konie, i potrafia zrzucic jeżdzca z siodła, coprawda rporównywanie ich do współczesnych motongów może byc troche nieadekwatne, ale faktem jest że kopyto maja okropne i wielu forumowiczów może cos na ten temat powiedzieć. Co do remontów motocykli do stunta czy katowania. Na podstawie doświadczenia warsztatowego odradzam, Czemu? Sprawa jest prosta, załóżmy że kupimy Jawe 350 coś nie pali, i sie zaczyna, pojazd ma 20 lat wiec trzeba nowy zapłon, ok, ale tłok przepuszcza, no to i wymiana tłoki pierscienie cylindry, a, jak juz mamy rozebrane to i wał pewnie ledwo chodzi, to wymieniamy, uszczelki,a, uszczelniamy skrzynie, nowe zebatki, regulacja gaznika, poskładanie, wymiana instalacji bo stara sie łamie i ma przebicie lub "gubi"prąd, stacyjka pewnie rozjechana, wymieniamy, lampa nowa bo odblask zniknał ,jesli robimy sami, ok, koszty znośne, jesli dajemy do remontu stukneło juz kilka lub kilkanaście stówek, jedziemy sprawdzic sprzeta i...tłok złapał bo był z gównolitu made in china, i znowu rozbiórka, składanie nowy komplet..jedziemy znowu i zębatka strzeliła bo była z gównolitu made in Chrl... tak do skutku. Składanie pojazdu z demoludu jesli ma naprawde jezdzic trwa długo(szukanie czesci) i jest bardzo kosztowna, wszelkie reanimacje powoduja bardzo krótki przebieg więc nie ma to sensu. Można kupic dużo sprzętów sciągnietych z zachodu w różnym stanie ale za przysłowiowe grosze wyrwie sie naprawde dobrego sprzeta którego spokojnie mozna zamordować i nie będzie szkoda. Co prawda nie mój cyrk i nie moje małpy więc niech sie każdy przekona na własnym tyłku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Oj przewineło się u mnie kilka ts 350 i cz 350, zreszta jedną cezete do dzisiaj mam i swoje zdanie dalej utrzymuje. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Mam nadzieje że, nie uraziłem nikogo stwierdzeniem młody bo jak bym powiedział ch.. to co innego ale młody ? A co źle piszę kolega ma 20 lat to jest młody ja mam 30 i tez jestem młody tyle że mam 10 lat więcej doświadczenia. Przez te 10 lat zmieniło się w cholerę rzeczy w tym motocykle, drogi, ubrania motocyklowe. Doświadczenie jakie zdobyłem przez te 10 lat to prawie wszystkie kategorie prawa jazdy, kurs na przewóz rzeczy, adr, kurs na przewóz osób, badania psychotechniczne. Jeżdżę wszystkim co ma koła lub gąsienice Wyremontowałem kilka maszyn w tym trzy samochody. Zbudowałem kilka motocykli.Z tej matematyki wynika, że jak ja jeździłem zawodowo na ciężarówkach to kolega emil 1005 miał 10 lat. Rozumiesz teraz o czym piszę Panie HD 1940 emil 1005 nie mam nic do Ciebie, mam nadzieje że cie nie obraziłem. Co do samego tematu, jak jest stary i nie aktualny to go do kosza a nie wisi i w oczy wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barszczu :D Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Siema.mam pytanie co mam zrobic posiadam rometa ogara 205 na amorach z wsk-i posiada on silnik 4t chyba 50 chinol czy dało by sie cos z nim zrobic tak zeby szło postuntowac czy go sprzedac i kupic cos lepszegonp rg 80 albo dt 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie, dyskutujecie nie o własciwym temacie, który mówi o "starych dwusuwach" więc musiałem wyczyścić watek. To jest miejsce poświęcone zabytkom :excl: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Panowie, dyskutujecie nie o własciwym temacie, który mówi o "starych dwusuwach" więc musiałem wyczyścić watek. To jest miejsce poświęcone zabytkom :excl: . Bo najpierw jakiś mądry moderator połączył dwa wątki które wspólne miały słowo "stunt" w tytule. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Po co? Bo granat, jak ktoś w tym wątku zaczyna od Jawy a potem udowadnia, że dobry jest tylko 2-3 letni dwusuw Hondy to nie pisze na temat, ale pitoli, a tu nie miejsce na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) A uważasz że Jawa jest dobra pod stunt? :biggrin: Pytam z ciekawości...a moje -po co?- dotyczyło zupełnie innego wątku który się rozmył, ale nie ważne, a jeszcze jedno-ktos pisał że ma Ogara 205 z silnikem 4t???Oooosssooochozzzi? Ogary 205 miały silnik Rometowski dwusuwowy kwadraciak nie chinski 4t. A chinskie 4t 50ccm w ogóle nie nadają sie do niczego innego tylko do spokojnej jazdy, a jak wstawisz większy cylinder to się zajedzie szybciej niz myslisz, i remont staje się niemozliwy. Wiekszy cylinder-80cm wybija gniazda łozyska wału i kartery do wyrzucenia. to tak a-propo. Edytowane 9 Marca 2013 przez granat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.