YAGO Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 w jaki sposob najlepiej uzyc sylikonu-nalozyc i odrazu skrecac czy poczekac az troche podeschnie i wtyedy? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 lepiej poczekac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 ja skrecam odrazu i nie cieknie z 1 strony sztywny sylikon to nie wejdzie w nierownosci oile takowe sa z 2 miekki rozlazi sie i trzeba ostroznie skladac kartery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 Jedna sprawa, używajcie silikonu z umiarem. Odtłuścić powierzchnie i posmarować cienka warstwą.Wiem że to silnik dwusuwowy i nic właściwe się nie stanie jeżeli nadmiar zostanie wyciśnięty, ale jeżeli zrobicie tak samo później w jakiejś 4 suwowej maszynie to mogą być już spore kłopoty.Silikon może po prostu zapchać kanały olejowe, i może dojść do zatarcia.Tak więc macie szanse się nauczyć właściwego dawkowania silikonu bez szkody dla silnika :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 Ja kartery składam uszczelniając Hermetykiem i jeszcze nigdy zaden silnik mi się nie rozszczelnił. Kartery mają frezowane powieżchnie przez co idealnie do siebie pasują więc warstwa uszczelniająca może być cienka, no chyba że ktoś rozbierał silnik przecinakiem i sobie pokiereszował powieżchnie to wtedy chyba jedynym wyjściem jest silikon. Na silikonie montuje jedynie poktywę sprzęgła żebym nie musiał robic uszczelki (tam powieżchnie nie są już tak dokładnie spasowane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 23 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 Dzieki! na moich karterach niema zadnych sladow przecinaka-idealne powieszchnie i idealnie dosiebie przylegajom! i wlasnie dlatego tez zastanawialem sie czy skaldac je na hermertyk ale mam orginalny loctite silikon, zrobie tak naloze cienkom warstwe i poczekam 10 min a potem zaczne skrecac, co do sylikonu ktory ewetualnie moze dostac sie do skrzyni korbowej to napewno nie wyzadzi szkody? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 napewno nic sie nie stanie jak nawet dostanie sie do skrzyni a co do hermetica a jak potem rozbierasz taki silnik mlotkiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 No właśnie apropo tego hermetyku...to sprawa uszczelnienia wygląda nie za wesoło...uszczelnaicz uszcelnia zajebiscie..a później jak chcesz rozpołowić silnik to nie wiem czym trzeba go traktować..trzyma sie karterów jak głupi..cięzko jest go z nich usunąć :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 napewno nic sie nie stanie jak nawet dostanie sie do skrzyni a co do hermetica a jak potem rozbierasz taki silnik mlotkiem ??Bez najmniejszego problemu rozbieram, chyba jest nawet łatwiej niż gdybyś złożył silikonie. Wystarczy puknąć lekko młotkiem w jeden z karterów z przodu i z tyłu silnika i już, warstwa klejąca pęka. Jeśli go ciężko usunąć to znaczy że dobrze uszczelnia nie? Jak kupiłem 150 to silnik był fabrycznie złożony nie na silikonie tylko na czymś jak hermetyk. Pipcyk a co Ty o tych sposobach sądzisz, może jest jakiś lepszy środek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 napewno nic sie nie stanie jak nawet dostanie sie do skrzyni a co do hermetica a jak potem rozbierasz taki silnik mlotkiem ??Bez najmniejszego problemu rozbieram' date=' chyba jest nawet łatwiej niż gdybyś złożył silikonie. Wystarczy puknąć lekko młotkiem w jeden z karterów z przodu i z tyłu silnika i już, warstwa klejąca pęka. Jeśli go ciężko usunąć to znaczy że dobrze uszczelnia nie? Jak kupiłem 150 to silnik był fabrycznie złożony nie na silikonie tylko na czymś jak hermetyk. Pipcyk a co Ty o tych sposobach sądzisz, może jest jakiś lepszy środek?[/quote'] O ile dobrze mi wiadomo to przy fabrycznym składaniu silników pominięte jest używanie jakichkolwiek mas uszczelniających..więc jeżeli pomiędzy karterami coś było to musiał byc już rozpaławiany :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 24 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2004 O ile dobrze mi wiadomo to przy fabrycznym składaniu silników pominięte jest używanie jakichkolwiek mas uszczelniających..więc jeżeli pomiędzy karterami coś było to musiał byc już rozpaławianyHmm, nie wiem skąd masz takie informacje. Silnik nie był na 100% rozbierany bo miał przejechane dopiero 6800km. Niemożliwe wg. mnie jest takie spasowanie karterów żeby były wystarczająco szczelne bezjakiegokolwiek środka uszczelniającego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 25 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Hmm, nie wiem skąd masz takie informacje. Silnik nie był na 100% rozbierany bo miał przejechane dopiero 6800km. Niemożliwe wg. mnie jest takie spasowanie karterów żeby były wystarczająco szczelne bezjakiegokolwiek środka uszczelniającego mozliwe, pan F.Porsche skladal silniki bez uszczelek-powieszchnie byly tak dopracowane ze wystarczyla tylko pasta miedziana... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Ja kartery składam uszczelniając Hermetykiem i jeszcze nigdy zaden silnik mi się nie rozszczelnił a gdzie to cudo idzie kupic, jak to sie nazywa dokładnie i ile to kosztuje pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Kupiłem to w sklepie z częściamoi do MZ ale chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym takie coś mają nazywa się po prostu Hermetyk (miałem też z nazwą Hermetic). Cena jest śmiesznie niska, jeśli dobrze pamiętam to ok 3zł tylko trzeba uważać żeby sobie paluchów nie popaprać bo potem ciężko je domyć jak się przyklei ;). Kolorek zależnie od producenta ale przeważnie przezroczysty lekko różowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 ok wielkie dzieki nizin bede szukał az znajde.mam jeszcze jedno pytanko czy jest ten Hermetyk odporny na benzyne bo jak wiadomo silikon nie a musze pewna rzecz uszczelnic (zrobiłem sobie na dnie komory pływakowej spust tz. wkreciłem przewiercona na wylot srube na która nałozyłem wezyk no i musze własnie uszczelnic ta srube silikon poprostu sie rozpuszczał) pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.