Skocz do zawartości

honda nx 250, wlasna instalacja. Pomocy !


pawel753
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuje pomocy, żeby zrobić instalacje w hondzie nx 250. Mam plan jak to zrobić ale nie wiem czy to będzie działać. Chce zrobić taką instalacje aby można było tylko jeździć, bez żadnych świateł i wgl. Jest tam alternator trójfazowy i impulsator, do tego alternatora chcę podłączyć regulator i od regulatora prąd do modułu. Impulsator również do modułu. Do modułu będzie więc podłączony prąd, impulsator (przerywacz), cewka i masa. Więc teoretycznie to będzie działać. Czy jest ktoś kto by mógł mi pomóc ???

PS. chcę wykorzystać moduł aw0036 i regulator od

KYMCO B&W BET WIN 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem moduł jest od 650, nie możesz podłączać tak na pałę czegoś co steruje pracą silnika. Regulator dobrze, że z kymco ale jesteś pewien, że będzie pasował ? Regle nie bez powodu są różne. Pasującego regulatora szuka się wchodząc np. na bikebandit.com, znajduje swój sprzęt np. Honda NX 250 1990 tam pojawia się regulator to spisujesz jego numer seryjny i wpisujesz go w wyszukiwarkę części lub od razu klikasz guzik wyświetlający maszyny w których występował jeśli jest na stronie. Stron jest od groma więc jak BB nie ma to będzie gdzie indziej.

Druga sprawa to taka, że jeśli jakimś cudem te części pasują to bierzesz w łapę schemat elektryczny w NX'ie i przeciągasz nową instalację wg wzoru omijając Tobie niepotrzebne rzeczy i tyle.

 

Nie zabieraj się za temat od dupy strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł pasuje zarówno do 650 jak i do 250, a co do regulatora to zaraz sprawdzę. W tym schemacie oryginalnym jest mi prawie nic z tego co ja chce potrzebne. Ale jeśli regulator by był, bo moduł będzie na pewno, to to powinno chodzić ? tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuję, że Ty nie wiesz co jest Ci potrzebne. Musisz mieć koniecznie regulator, moduł ale oprócz tego stacyjkę lub coś co ją zastąpi (połączenie stałe, guzik), guzik odcięcia zapłonu, cewkę zapłonową i elektrykę układu chłodzenia bez której usmażysz silnik. Prawdopodobnie coś jeszcze pominąłem ale to napisałem z pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie normalny moduł CDI? Jeśli tak to po co Ci regulator, skoro tam trzeba kilkadziesiąt V~ żeby naładować kondona w CDI. Do wyzwolenia iskry potrzeba Ci , zaczynając kolejno: Cewkę ładującą która pośle prąd do CDI, potrzebujesz też impulsatora. Następnie z CDI prąd wychodzi na cewkę WN i mamy iskrę.

PS: Sory nie doczytałem że zostawiasz ori stator.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shinigami, sorry że nie napisałem ze o stacyjce i wgl. Pisałem na szybko i mi z glowy wyleciało. rafael, tu musi być napiecieDC, jak bedzie bez regulatora padnie moduł. Więc tak, chce podłaczyć alternator do regulatora, od regulatora prąd do, modułu i do stycznika(do stycznika jest podłaczone aku, stacyjka rozrusznik i ten guzik co się zapala rozrusznik. Do modułu chce podłaczyć : cewke (do cewki świece), impulsator, mase, stacyjke i prąd. I jeszcze chce podłaczyć chłodzenie (termostat, mase, prąd do silniczka ) I chyba tyle. Czy jeszcze coś musi być ?

Edytowane przez pawel753
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...