Dream Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Kup jakąś markową używkę, Dominetora nie kupuj. Miałem, może i grzmi ale u mnie się rozleciał jeden z "tłumików" co jest w nich nagminne. Po za tym jakość wykonania nie za ciekawa i to, że jest dedykowany do CBR 125 nic nie daje, bo niby robią pod dane moto a co się okazuje to nic nie pasuje do siebie. Równie dobrze możesz go założyć do C-330 :laugh: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zmiem motocylk a nie koncowke, moze okazac sie taniej. Zwlaszcza w motocyklu jaki posiadasz. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 No ciekawe gdzie kupię moto jeżdżące za 500 zł (cena końcówki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo8512 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 koledzy może ktos sie orientuje czy koncowy tłumik do kawasaki ninja 600 (moja jest 1998 roku przed liftem) pasowałby z kawy 1999 roku po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Jest opcja tańsza, którą sprawdzałem osobiście (zresztą w obecnym sprzęcie mam tak samo). Tuż przed tłumikiem wiercisz otwór (wiertło 6-7 mm), oczywiście tak, żeby gorące spaliny nie waliły Ci prosto w jakiś plastik/oponę/but (najlepiej zdejmij tłumik i otwór wywierć tak, żeby był skierowany np. w dół). Efekt dźwiękowy doskonały, a z mocą i charakterystyką silnika nic się nie zmienia. Inwestowanie ponad tysiaka w markowy wydech bez innych modyfikacji to tylko wywalanie kasy. W każdym razie mocy nic nie przybędzie (albo tyle samo, co by przybyło po wymianie zamulonego, starego układu wydechowego na czysty nowy seryjny), a zaoszczędzoną kasę lepiej wydać na paliwo lub opony, żeby sobie polatać na przykład po torze. Edytowane 6 Czerwca 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Po powrocie od mechanika chodzi fajnie cicho, więc nie zamierzam tego na chwilę obecną zmieniać, jak zacznie się znowu coś jargotać, to wtedy się zastanowię :) A na rurze przed końcówką widać, że już ktoś tak robił, tyle, że teraz jest to zaspawane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.