qlimaxDJ Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Witam! Oto mój Junaczek : http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00259.JPG http://www.imagic.pl/files//25815/./DSC00257.JPG http://www.imagic.pl/files//25815/./DSC00258.JPG http://www.imagic.pl/files//25815/./DSC00256.JPG Kupiłem go na jesień,był świeżo wyremontowany.Nie wiem za wiele co,kto i jak w nim grzebał,ale problemy są takie:- kiedyś dało się go odpalić normalnie,potem zacząłem mieć problemy z przeskakująca kopką (grzechotanie),a teraz już cały czas przeskakuje,że nie da się go w ogóle odpalić:/ Zaglądałem do zapadki (pieska) i koła rozruchowego,ale wszystko wygląda ok. Gdzieś na jakimś forum przeczytałem,że to może mieć coś wspólnego z nie dokręconą zębatką od sprzęgła kłowego,ale że ja z mechaniką junaka dopiero mam początki to prosze Was o pomoc:) -drugi problem polega na tym,że nie mogę ustawić zmieniacza biegów,żeby chodził jak należy (zmieniacz nowego typu) ,ale tym problemem zajmę się jak już uporam się z tym pierwszym:P Aha,może ktoś polecić mi sprężyny z allego do zmieniacza? Bo kupiłem jakieś tam,ale straszna kupa to była,nawet mi nie weszły bo były za małe...porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K54 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witaj.Z zewnątrz wygląda w miarę poprawnie, poza drobiazgami. Masz dwie różne kapy WSM / ZSM1 i stąd możesz mieć problem z biegami. Sprężyny dostępne na ogół wszystkie są do dupy. Trzeba zawsze w nie ingerować.Jeżeli kopniak "przeskakuje" najczęściej powodem jest jednak piesek i koło jedynki. gdyby kopniak "ślizgał się płynnie" winne było by sprzęgło. Terkotanie o którym czytałeś "gdzieś na jakimś forum" mogło być spowodowane słabym dokręceniem nakrętki na prawym czopie wału, tam gdzie jest tzw amortyzator zrywu. Ale czy taki amorek jest u Ciebie ???Za dużo niewiadomych na odległość :-))))Który rok Junaka, czy jest chociaż zbliżony do kompletacji fabrycznej czy całkiem "składanka", co na prawdę w mechanice było remontowane i jak, czy kupiłeś go po "remącie" czy jako jeżdżący czy "do drobnych poprawek" itp itd.A w ogóle skądeśpozdrawiamK54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Problem z przeskakującym starterem rozwiązany:) Winna była nie dokręcona nakrętka na wale od amortyzarora zrywu:) Hmm...rzeczywiście,nie zauważyłem,że pokrywy są inne...Jaka jest różnica pomiędzy pokrywami wsm a zsm?? @K54 pisałem do Ciebie na maila kilka razy ze swoimi problemami:) Rok '61,kupiony świeżo po kapitalce,złożony ponoć z jednego kawałka,numery ramy i silnika zgodne z tabliczą,więc tak strasznie chyba nie powinien być skundlony:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacot Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Różnica między deklami jest w literach;) I w tem, że te z WSM sa starsze, co nie przeszkadza temu, że mniej wiecej do polowy 61r. montowane były w takiej konfiguracji jak u Ciebie: lewy ZSM1 a sprzeglowy z WSM. Bierze się to zapewne stad, ze lewy mial kilkakrotnie wprowadzane zmiany i przy okazji pewnie sie zalapal na aktualizacje loga a prawy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.