Skocz do zawartości

Junak - kilka problemów..


qlimaxDJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Oto mój Junaczek :

 

http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00259.JPG

 

http://www.imagic.pl/files//25815/./DSC00257.JPG

 

http://www.imagic.pl/files//25815/./DSC00258.JPG

 

http://www.imagic.pl/files//25815/./DSC00256.JPG

 

Kupiłem go na jesień,był świeżo wyremontowany.Nie wiem za wiele co,kto i jak w nim grzebał,ale problemy są takie:

- kiedyś dało się go odpalić normalnie,potem zacząłem mieć problemy z przeskakująca kopką (grzechotanie),a teraz już cały czas przeskakuje,że nie da się go w ogóle odpalić:/ Zaglądałem do zapadki (pieska) i koła rozruchowego,ale wszystko wygląda ok. Gdzieś na jakimś forum przeczytałem,że to może mieć coś wspólnego z nie dokręconą zębatką od sprzęgła kłowego,ale że ja z mechaniką junaka dopiero mam początki to prosze Was o pomoc:)

 

-drugi problem polega na tym,że nie mogę ustawić zmieniacza biegów,żeby chodził jak należy (zmieniacz nowego typu) ,ale tym problemem zajmę się jak już uporam się z tym pierwszym:P Aha,może ktoś polecić mi sprężyny z allego do zmieniacza? Bo kupiłem jakieś tam,ale straszna kupa to była,nawet mi nie weszły bo były za małe...porażka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witaj.

Z zewnątrz wygląda w miarę poprawnie, poza drobiazgami. Masz dwie różne kapy WSM / ZSM1 i stąd możesz mieć problem z biegami. Sprężyny dostępne na ogół wszystkie są do dupy. Trzeba zawsze w nie ingerować.

Jeżeli kopniak "przeskakuje" najczęściej powodem jest jednak piesek i koło jedynki. gdyby kopniak "ślizgał się płynnie" winne było by sprzęgło. Terkotanie o którym czytałeś "gdzieś na jakimś forum" mogło być spowodowane słabym dokręceniem nakrętki na prawym czopie wału, tam gdzie jest tzw amortyzator zrywu. Ale czy taki amorek jest u Ciebie ???

Za dużo niewiadomych na odległość :-))))

Który rok Junaka, czy jest chociaż zbliżony do kompletacji fabrycznej czy całkiem "składanka", co na prawdę w mechanice było remontowane i jak, czy kupiłeś go po "remącie" czy jako jeżdżący czy "do drobnych poprawek" itp itd.

A w ogóle skądeś

pozdrawiam

K54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z przeskakującym starterem rozwiązany:) Winna była nie dokręcona nakrętka na wale od amortyzarora zrywu:)

 

Hmm...rzeczywiście,nie zauważyłem,że pokrywy są inne...Jaka jest różnica pomiędzy pokrywami wsm a zsm??

 

@K54 pisałem do Ciebie na maila kilka razy ze swoimi problemami:)

 

Rok '61,kupiony świeżo po kapitalce,złożony ponoć z jednego kawałka,numery ramy i silnika zgodne z tabliczą,więc tak strasznie chyba nie powinien być skundlony:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Różnica między deklami jest w literach;) I w tem, że te z WSM sa starsze, co nie przeszkadza temu, że mniej wiecej do polowy 61r. montowane były w takiej konfiguracji jak u Ciebie: lewy ZSM1 a sprzeglowy z WSM. Bierze się to zapewne stad, ze lewy mial kilkakrotnie wprowadzane zmiany i przy okazji pewnie sie zalapal na aktualizacje loga a prawy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...