Skocz do zawartości

Honda xr 600 cykanie/klepanie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

co może być przyczyną cykania/stukania http://barszcz91.wrz.../xr_600_cykanie zawory po regulacji ssanie 0,10mm wydech 0,12mm dodam że wczoraj składałem silnik od podstaw i ani jedna część nie została. Sprawdziłem przed zakładaniem klawiatury rozrząd i wszystko jest ok. moto odpalił za pierwszym strzałem. dodam że auto-dekompresor przestał działać jak powinien czyli bez manualnego nie mogę go uruchomić.

proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łańcuszek zostawiłem bo poprzedni właściciel wymieniał i jest w bardzo dobrym stanie, napinacz tez w dobrym stanie. auto-dekompresor chyba go wywalę i zobaczę czy będzie dalej cykać, najgorsze jest to że przy każdym ściągnięciu klawiatury muszę wyciągać silnik :( A czy by była różnica gdy bym łańcuszek obrócił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem podobną sytuację.

Okazało się,że uszczelka pod głowice nie miała tej samej średnicy co tuleja i tłok delikatnie w nią bił.

Cykało,pukało podobnie jak u Ciebie.

Po zdjęciu głowicy i założeniu oryginalnej uszczelki przestało cykać.

Nie była to xr-ka,tylko yamaha xs400 -może u Ciebie jest podobnie

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie raczej nie ponieważ mam nowy tłok wossnera i nie wychodzi wiec niż ok. 0,7mm przed końcem tulei. Teraz jak będę chciał sprawdzić czy to uszczelka to bym musiał zdjąć głowice i pewnie nie bardzo zakładać starą uszczelkę

 

a jak wyjąć ten auto-dekompresor z tego wałka rozrządu? rocznik 1995

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak robiłem szlif. Ale już się wyjaśniło, przyczyną było brak tulejki w głowicy po lewej stronie która zabezpieczała łożysko wałka rozrządu żeby się nie przesuwało razem z wałkiem rozrządu. Wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz wyciagac silnika do rozbiorki gory silnika , a mowiles ze nic nie zostalo w "zapasie" z czesci.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo nic nie zostało, poprzedni właściciel tej tulejki nie włożył chodziło wszystko ok to myślałem że będzie dalej chodzić złożyłem bez niej i cykało, rozebrałem silnik i dorobiłem tulejkę z kołka rozporowego i wszystko git. silnik muszę wyciągać ponieważ mam pourywane gwinty i mam powstawiane szpilki na klej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...