barszcz91 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Witamco może być przyczyną cykania/stukania http://barszcz91.wrz.../xr_600_cykanie zawory po regulacji ssanie 0,10mm wydech 0,12mm dodam że wczoraj składałem silnik od podstaw i ani jedna część nie została. Sprawdziłem przed zakładaniem klawiatury rozrząd i wszystko jest ok. moto odpalił za pierwszym strzałem. dodam że auto-dekompresor przestał działać jak powinien czyli bez manualnego nie mogę go uruchomić.proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ja bym się przyjrzał temu autodeko, zobacz dlaczego nie działa . Łańcuszek wymieniałeś? Jak napinacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 łańcuszek zostawiłem bo poprzedni właściciel wymieniał i jest w bardzo dobrym stanie, napinacz tez w dobrym stanie. auto-dekompresor chyba go wywalę i zobaczę czy będzie dalej cykać, najgorsze jest to że przy każdym ściągnięciu klawiatury muszę wyciągać silnik :( A czy by była różnica gdy bym łańcuszek obrócił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Jaką założyłeś uszczelkę pod głowice ? Oryginał,czy zamiennik?To samo pytanie,ale o uszczelkę pod cylinder. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 pod głowicę athena blaszana i pod cylinder papierowa. A jakie może mieć znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Kiedyś miałem podobną sytuację.Okazało się,że uszczelka pod głowice nie miała tej samej średnicy co tuleja i tłok delikatnie w nią bił.Cykało,pukało podobnie jak u Ciebie.Po zdjęciu głowicy i założeniu oryginalnej uszczelki przestało cykać.Nie była to xr-ka,tylko yamaha xs400 -może u Ciebie jest podobnie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 nie raczej nie ponieważ mam nowy tłok wossnera i nie wychodzi wiec niż ok. 0,7mm przed końcem tulei. Teraz jak będę chciał sprawdzić czy to uszczelka to bym musiał zdjąć głowice i pewnie nie bardzo zakładać starą uszczelkę a jak wyjąć ten auto-dekompresor z tego wałka rozrządu? rocznik 1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Robiłeś szlif cylindra? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 tak robiłem szlif. Ale już się wyjaśniło, przyczyną było brak tulejki w głowicy po lewej stronie która zabezpieczała łożysko wałka rozrządu żeby się nie przesuwało razem z wałkiem rozrządu. Wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 nie musisz wyciagac silnika do rozbiorki gory silnika , a mowiles ze nic nie zostalo w "zapasie" z czesci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 no bo nic nie zostało, poprzedni właściciel tej tulejki nie włożył chodziło wszystko ok to myślałem że będzie dalej chodzić złożyłem bez niej i cykało, rozebrałem silnik i dorobiłem tulejkę z kołka rozporowego i wszystko git. silnik muszę wyciągać ponieważ mam pourywane gwinty i mam powstawiane szpilki na klej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.