Istquai Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 (edytowane) Cześć, w mojej CBR PC23 nie mam iskry. Do kazdej z cewek dochodzą dwa kable. Na jednym i drugim kablu jest po 12 Volt, a iskry nie ma. Czy jeżeli spalony byłby impulsator lub moduł to dochodziłoby te 12V na każdym z kabli? Czy jednak spalone są cewki (obie na raz?). Jak można sprawdzić po kolei sprawność tych części? Dołączam schemat instalacji mojego moto gdyby miałoby komuś pomóc. http://istquai.com.p...at%20DOBRY!.jpg Edytowane 22 Maja 2012 przez Istquai Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zacznij od sprawdzenia opornosci cewek impulsatorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Cewki sterowane sa masą. Połowa sukcesu jak dochodzi zasilanie jednak jeszcze moduł musi wysterować cewkę. Jak Adam napisał, sprawdź świece, przewody wysokiego napięcia, impulsatory, cewki i jeśli wszystkie połączenia mają ciągłość, moduł zasilanie i masę to pozostaje wymienić moduł. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter2323 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 (edytowane) mozna to latwo sprawdzic na oscyloskopie tz sprawdzic czy impulasator podaje sygnal na modul zaplonowy jak i czy kluczuje modul na wyjsciu do cewki. Wtedy bedziesz mial pewnosc co nie domaga.domowym sposobem mozesz sprawdzic tylko sygnal ktory wychodzi z modulu do cewki podpinajac diode led z rezystorem 510Ohm zapinajac na stale +B i mase do wyjsc z modulu jak bedzie mrugac to wszystko przed modulem jest ok i wina w cewkach. Ale nie wierze by 2 padlu na raz stawiam na impulsator. A tu albo podmianka na sprtawdzenie albo oscyloskop jak pisalem Powodzenia Edytowane 23 Maja 2012 przez piter2323 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istquai Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 W manualu bylo napisane ze bezposrednio z impulsatora na dwoch zółtych kablach ma być około 3,5V a u mnie podczas krecenia rorusznikiem nie ma wcale a nawet czasem wyskakuje błąd (tzn minus na gorze po lewej [nie wiem co oznacza]) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zapewne to napięcie jest na impulsatorze bez kręcenia po włączeniu zapłonu. To nic innego jak czujnik Halla. Napięcie musi być więc sprawdź ciągłość przewodów żółtych w Twoim przypadku zapewne z modulem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.