Limo Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Metoda dobra ale wnioski pochopne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 :biggrin: :biggrin: :biggrin: -Szału nie ma,ale jest dużo lepiej.Po regulacji zaworów ciśnienie nie przekroczyło jednak 8 atm.Wyrównało się jednak i na wszystkich jest w tych granicach.Przełożyło się to również na V max,która teraz wynosi 230,przy napędzie 16/47.Wcześniej ledwo się dokręcała do 220. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 A bierze olej, dymi? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 A bierze olej, dymi? Nie bierze,nie dymi-wcześniej też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 To ja nie rozumiem skąd takie niskie ciśnienie. Jakby pierścienie puszczały to chyba by dymił. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 To ja nie rozumiem skąd takie niskie ciśnienie. Jakby pierścienie puszczały to chyba by dymił. ale jak zawory puszczają to nie dymi Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zino pisał że zawory już wyregulowane jeśli dobrze zrozumiałem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zino pisał że zawory już wyregulowane jeśli dobrze zrozumiałem. zbyt późno wyregulowane i zdążyły się nadpalić to typowy efekt zaniedbania luzów zaworowych Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ja dostałem informację zwrotną od mechanika,po zadanym pytaniu[co można zrobić dla tego silnika?]taką,że NIC prócz tego co zrobił bo:nieszczelne zawory+nieszczelne pierścienie=takie a nie inne sprężanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zino, skoro nie dymi to nie mogą być nieszczelne pierścienie. Może idąc tropem Piotra trzeba dotrzeć gniazda zaworowe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zino, skoro nie dymi to nie mogą być nieszczelne pierścienie. Może idąc tropem Piotra trzeba dotrzeć gniazda zaworowe. Pewnie tak,ale ja wybrałem opcję Adama M,a zimą pomyślimy,może drugi piec,a może drugie moto? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 A może zmień mechanika na bardziej ogarniającego. Hondzina ma 19 lat- co tam ogarniać?Remont góry??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Hondzina ma 19 lat- co tam ogarniać?Remont góry??? a ile lat ma ten Twój mechanik? Yuby ma rację bo to będzie tańsza opcja dla Ciebie i dla tego silnika :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) a ile lat ma ten Twój mechanik? Yuby ma rację bo to będzie tańsza opcja dla Ciebie i dla tego silnika :biggrin: Mechanik-pewnie trochę młodszy niż ja.Sugerujecie żeby wstawić ją gdzie indziej,a co za tym idzie utopić znowu parę stówek? PS.Wiem że to drogie hobby.Nasuwa się pytanie ,czy warta skórka... Edytowane 11 Czerwca 2012 przez zino cbrf2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 To może zawieź ją do Piotra. Myślisz że coś zaradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.