04Angel Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam serdecznie. Interesują mnie opinie wlascicieli albo osób które miały okazje pojezdzić tym modelem.Po obejrzeniu kolejnego TA trupa za prawie 20 tys doszedłem do wniosku ze może jednak nowy i tak wpadłem na artykuły o tej Hondzie. Jak wyglada jazda z tym nowym silnikiem. Jakie moto ma realne predkości przelotowe na autostradzie ? Szukam czegeś co bez zadyszki zabierze mnie wygodnie z Monachium dalej na południe do Austrii i Włoch a przy okazji nie bedzie wielkości małej ciężarówki... Zakładany budżet do 30 tyś. Pozdrawiam Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Weź nie kombinuj kup deauville tam przynajmniej masz dużą szybe i kolana schowane przed wiatrem,sprawdzoną konstrukcje testowaną latami.Miałem okazje garnąć się NC700 i szału nima,taki motoskuter,jak coś jest do wszystkiego to jest.... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Tez uwazam ze lepszym wyborem bedzie Honda NTV 700 Deauville . Duzo lepsza ochrona w razie nie pogody,seryjne kufry (odpadaja dodatkowe wydatki),wal kardana - wielki PLUS,ogolnie mowiac wyprobowany sprzet no ale to Twoj wybor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrGlub Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Ja mam tą maszynerię, ale jak już koledzy wyżej mówili- do takich lotów to ona się nie nadaje.Nc700X jest dla takich początkujacyh i ;leniwych motocyklistów którzy się przesiadli z maxiskutera i latają raczej krajowo i niezbyt dalego a głównie w mieście.Ona ponoć poleci 168kmh choć realnie to sądzę że na trasie 140 to maksimum. [ciekawym ile wtedy skotłuje].Przy mojej emeryckiej jeździe [do 120] w trasie Warszawa-Jarosław spaliła 3.3lL100. Byłem solo ale zapakowany w w givi v46, rolkę bagażową oraz w w bagażnik, atrapę baku.Niedługo wybieram się z Wawy do Darłowa w dwie osoby oraz mnóstwo bagażu w topcase, atrapie baku i sakwach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 a mi nc700x przypadła go gustu choć tylko się nią przejechałemłatwa w prowadzeniu, prosta budowa, fajny schowek w miejscu zbiornika, podobno b. ekonomiczna, niezła stylistyka nawiązująca do crossrunnera i crosstourera Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrGlub Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Ekonomika jazdy pewnie zależy od stylu jazdy. W moim przypadku, nc700x pali znacznie mniej niż poprzedni maksiskuter SWT400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość panolek Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Jeśli ktoś myśli o motocyklu używanym i nie może znaleźć zadbanego Transalpa w dobrym stanie, to z Deauvillem będzie jeszcze trudniej. To co jest na rynku, to wszystko import własny z Włoch czy Szwajcarii, egzemplarze mocno wyeksploatowane, z dużymi przebiegami. Nikt tych maszyn nie kupuje, żeby sobie w niedzielę pojechać na dwugodzinną wycieczkę. Sam szukam Transalpa lub Deauville'a jako drugiego motocykla już od jakiegoś roku. Zakup nowego to wydatek ok. 35 tysięcy. Używanego najlepiej kupić od kogoś znajomego. I tu pojawia się NC 700 X - motocykl, który jest tani, świetnie wygląda, a zapewnia komfort podróżowania równy droższym modelom. Jeżdżę sam, minimum bagażu - to moto dla mnie. Zachwyca mnie prostota i jednocześnie nowatorskość tego modelu, ma to czego szukam w motocyklach. Jako drugi bike dla mnie to ideał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Ale ani jednym ani drugim wygodnie w trase nie pojedziesz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość panolek Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wygodnie to możesz mieć jadąc Goldwingiem, ale to nie dla mnie. Ja akurat nie muszę mieć wygodnie, moim Sporciakiem trochę zjeździłem :) Są wspaniałe, duże turystyki, ale to wszystko sprzęty drogie i skomplikowane, a ja lubię wręcz odwrotnie, czyli tanio i prosto. Przygody nie da się kupić, choć wielu przykleja jej już etykietkę BMW 1200 GS :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nc700x Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 (edytowane) nc700x spokojnie leci 190 km / h --- sprawdzone ;) - spalanie przy takiej prędkości i wysokiej szybie (większy opór powietrza ) wyszło 4,2 litra. Normalna spokojna jazda pomiedzy 90 -100 km/h spalanie 3,3 litra.Największa wada i dla mnie jedyna :) to niska oryginalna szyba . Polecam każdemu zmienić na wyższą od razu jazda staje się prawdziwą przyjemnością - koszt 275 zł GIVI na przykład lub PUIG . Edytowane 31 Lipca 2012 przez nc700x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość panolek Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 nc700x spokojnie leci 190 km / h --- sprawdzone ;) - spalanie przy takiej prędkości i wysokiej szybie (większy opór powietrza ) wyszło 4,2 litra. Normalna spokojna jazda pomiedzy 90 -100 km/h spalanie 3,3 litra.Największa wada i dla mnie jedyna :) to niska oryginalna szyba . Polecam każdemu zmienić na wyższą od razu jazda staje się prawdziwą przyjemnością - koszt 275 zł GIVI na przykład lub PUIG . przejedź się z pasażerem i daj znać czy duża różnica.Tzn. z pasażerką, przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrGlub Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Moja w trasie, w dwie osoby, topcase i sakwy givi, max bagażu z plecaczkiem przy prędkościaach przelotowych 120-140 wychlała 3.97 wachy. I to jeszcze cieniutkiego shell fuelsave. Takie spalania to ja lubię :-)Mam tą oryginalną jeszcze szybkę ale przymierzam się do zakupu wyzszej.Tylko czy szyba givi za 300 ma odpowiednie mocowanie w porównaniu do hondowskiej akcesoryjnej? Czy to mocowanie wytrzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jiżi Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Moja w trasie, w dwie osoby, topcase i sakwy givi, max bagażu z plecaczkiem przy prędkościaach przelotowych 120-140 wychlała 3.97 wachy. I to jeszcze cieniutkiego shell fuelsave. Takie spalania to ja lubię :-)Mam tą oryginalną jeszcze szybkę ale przymierzam się do zakupu wyzszej.Tylko czy szyba givi za 300 ma odpowiednie mocowanie w porównaniu do hondowskiej akcesoryjnej? Czy to mocowanie wytrzyma? Jezeli to jest oryginal do tego modelu NC to napewno wytrzyma, chyba , że będzie waska, cienka, bardzo wysoka i plaska. Niektórzy w innych moto na juz wysokie szyby zakładają deflektory jako dodatkowa osłona i jest ok. Tak wiec bez obawy. I życzę powodzenia. Jeśli ktoś myśli o motocyklu używanym i nie może znaleźć zadbanego Transalpa w dobrym stanie, to z Deauvillem będzie jeszcze trudniej. To co jest na rynku, to wszystko import własny z Włoch czy Szwajcarii, egzemplarze mocno wyeksploatowane, z dużymi przebiegami. Nikt tych maszyn nie kupuje, żeby sobie w niedzielę pojechać na dwugodzinną wycieczkę. Sam szukam Transalpa lub Deauville'a jako drugiego motocykla już od jakiegoś roku. Zakup nowego to wydatek ok. 35 tysięcy. Używanego najlepiej kupić od kogoś znajomego. I tu pojawia się NC 700 X - motocykl, który jest tani, świetnie wygląda, a zapewnia komfort podróżowania równy droższym modelom. Jeżdżę sam, minimum bagażu - to moto dla mnie. Zachwyca mnie prostota i jednocześnie nowatorskość tego modelu, ma to czego szukam w motocyklach. Jako drugi bike dla mnie to ideał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 No, jeżeli załadowana i w przedziale prędkości 120-140 spalila mniej jak 4l/100km to gratuluję, naprawdę mega oszczędne moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jiżi Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Najważniejsze jest to, ż jezeli ktos ma to co chcial to znaczy również , że mu to wlaśnie a nie coś innego odpowiada i chce sie tez cieszyć a i podzielić tym to czemu nie. Niech życie pokaże co sprzęt potrafi i dobrze jak potwierdzi dziennikarskie wiadomości. A jak hamowanie na tej jednej tarczy przedniej przy tych predkościach i we dwojke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.