marcel111 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 dotyczy regulacji gaźnika w EXC 520 na gaźniku Keihin FCR39 fabryczne ustawienia to: OBDTM needle on clip #2 from the top175 main jet with 200 air jet48 idle jet with 100 air jet85 starting jet i na takich przy maksymalnym otwarciu przepustnicy moto się dławił, nawet jak powoli odkręcałem manetkę to na maxie szarpał i potrafił zgasnąćtak samo szybkie ruszenie manetki nawet nie do końca, dławiło motocykl podniosłem iglicę do góry ( na 3 ząbek od góry) i moto dostało skrzydeł oraz strasznego kopa wiem, że ustawienia gaźnika zależą od temperatury i wysokości nad poziomem morza, ale mamy ciepłą wiosnę czyli raczejdo prawidłowej pracy zubaża się mieszankę ( żeby zrównoważyć mniejszą ilość tlenu w ciepłym powietrzu ) więc czemu pomogłowzbogacenie ? ktoś z podobną maszyną wie jakie ustawienia się sprawdzają ? Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jaki wydech? Jaki filtr powietrza? Nie dziurawy?Nie bierze lewego powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Niestety ale te gaźniki żyją własnym życiem, jednemu na tych ustawieniach będzie ładnie moto chodziło a drugiemu nie. Wiele czynników ma na to wpływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ustawienia gaźnika to indywidualna sprawa dla każdego silnika. Pytanie w jakim stanie masz podzespoły gaźnika jak i silnika. być może masz już tak wyrobiony gaźnik , że łapał minimalnie lewe powietrze. To jest takie gdybanie tak samo złużycie tłoka i zaworów ma na to wpływ. W zeszłym roku miałem przypadek exc 450 gdzie dopiero maksymalne opuszczenie iglicy sprawiło że moto zaczeło jechać, na innych ustawieniach moto się zalewało i gasło podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 tłok i zawory nowe, tłumik też niedawno wymieniany, ale faktycznie wózek przepustnicy już trochę wyrobiony więc może przepuszczać więcej powietrza to i iglicę trzeba było podnieść. BTW w serwisówce odkryłem, że sx od exc tym się różni że w sx iglica jest wyżej o jeden ząbek, właśnie na 3cim, dysza ta sama w obydwu.Jestem ciekaw czy to jedyna różnica czy np w sx jest jeszcze coś innego w silniku(poza 4 biegami)Jeśli jedyna to jest to dość prosty sposób przerobić enduraka w crossówkę i faktycznie na tym 3 ząbku silnik dostał jakiegoś szału. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.