Piotr Dudek Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Spojrzałem właśnie na papierek, który koleś mi dał przy odbiorze felgi i na niej wpisał tylko usługę: prostowanie tarcz hamulcowych.Poza tym dzwoniłem do niego parę godzin po odbiorze, że nadal bije, więc on wie o tym, że robota nie była dobrze zrobiona.Radził mi co może być winą bicia. Powiedziałem, że to pomierze i jak sie okaże, że są nadal krzywe, to mu oddam do poprawy. Teraz kwestia taka:-Jak koleś walnie mi na stół dopuszczalne odchyły i powie, że tylko jedną tarcz może co najwyżej poprawić?Jak to w końcu wygląda?Prostowanie to usługa, która powinna całkowicie wyzerować odchyły? Czy doprowadzić je, by zawierały się w granicach dopuszczalnych?No bo w końcu felga mimo 0,46mm odchyłu,to zawiera się w dopuszczalnym przedziale i nie powoduje ona drgań podczas jazdy. poczytaj temat o hamowaniu pulsacyjnym Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inter Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 poczytaj temat o hamowaniu pulsacyjnymNo rzeczywiście, krzywe tarcze to świetna alternatywa dla systemu ABS.Dzisiaj oddałem felgę do reklamacji.Zobaczymy co będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.