grucha161 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Witam. na forum nowy, ale doświadczenie z moto jest. Pytanie moje co będzie lepsze?? tzn suzuki mocniejsze ale tak ogólnie koszty i ogólnie co żywotniejsze. Wiem że dużo jest postów opisujących te dwa moto ale chodzi mi o porównanie tych dwóch. Dlaczego te dwa moto wybrałem?? Bo mam blisko do nich po 200km do kązdego. Oto linki może sie przydadzą: 1.http://allegro.pl/suzuki-rm-250-2t-i2337668881.html2.http://allegro.pl/kawasaki-kdx-200-z-mozliwoscia-rejestracji-okazja-i2339947095.html pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Suzuki ma wał na roczniki, nie jest to 93 a 90-92 r, kawasaki też się wydaję że wałek , bo chyba powinno już mieć zawieszenie usd w tym roku, ale tu nie jestem pewien i tylko przypuszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 tu masz porównanie rocznikó z zawiechą usd i zwykła http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_kdx200sr%2090.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_kdx200r%2091.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Różnica jest podstawowa - RM to cross, a kdx to enduro, na tor lepsze będzie RM a do enduro KDX, pod względem kosztów kdx na pewno jest lepsze, wszystko zależy do czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ja bym wolal RM nawet do enduro, tyle ze lepiej dozbierać do rocznika 98-02 te 2-3K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha161 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 wybrałem RMa. to co w aukcji było napisane to było zrobione. pali od kopa, mocy ma bardzo dużo. myslę że fajnie będzie mi się jeździło. Przełożenie zrobione bardziej na prędkość tzn. zębatka przód ma 14 zębów, najwiecej ile było można dokupić do tego modelu, ale i tak na koło ładnie stawia. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi