Skocz do zawartości

klr 250 luz na walku zdawczym 1987


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie. Pytam sie kazdego i nikt nie wie wiec sadzę, że Wy mnie uratujecie. Dokładnie chodzi mi czy zębatka zdawcza razem z wałkiem na który jest założona może mieć luz "przod tył" tzn. lekko wsuwać sie w głąb silnika i lekko wysuwać się jakoś na oko około 1.5mm?? góra dół zero luzów (mowię teraz o wałku zdawczym) lewo prawo tez nic,lańcuch nie spadał ale jak juz pisałem zauwazylem ze walek zdawczy sie lekko wsuwa wglab o niecale1,5mm czy cos jest nie tak czy po prostu tak juz fabrycznie zrobili aby nie wiem np. łancuch mógł sie "dopasowac" do koła ??

Prosze o odpowiedzi i pozdrawiam

Edytowane przez oldmotorsss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze.

W rozwiazaniach Hondy z lat 70 tych zebatka zdawcza byla luzno mocowana na walku za pomoca segera, ale sam walek ma siedziec

sztywno na swoim miejscu.

Ostatnim razem jak mialem taki przesuwajacy sie walek to 2 biegi weszly mi na raz i wykosilo kilka kol zebatech.

No przesuniecie bylo wieksze niz 1.5 mm, ale mimo wszystko dobrze by bylo sprawdzic dlaczego ruch walka wystepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, leciutko może wykonywać ruch przód-tył, patrząc centralnie na wałek. Chyba ważniejszą sprawą jest jeszcze to aby nie miał luzów na boki, na łożysku.

Edytowane przez Lukki
76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...