moturzysta8 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Tą Crf kolega ma ok 15miesięcy,na wiosnę wymieniał zawory.Jeździł nią bardzo mało, max 3 dni w miesiącu, przez to że niema czasu, sprzedaję. Szczerze to sam ostatnio myślałem o 250 4t żeby się podszkolić ale na dłużą metę to chyba zły pomysł. Edytowane 29 Listopada 2012 przez moturzysta8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Sm raczej sporadycznie będę jeździł, głównie teren, a 400cc to stanowcze za dużo jak dla mnie. Nie do końca Cię rozumie, bo tak jak pisałem po wyżej moc drz 400 jest taka sama jak w 250 4T w którą rzekomo celujesz.Z mojego punktu widzenia jeżeli nie zamierzasz jeździć po torze i „robić hopek” gdzie istotny jest zawias, wyważenie sztuki i waga to zbyteczny jest full kros.Po za tym żeby utrzymać taką furke Full krosa w nienagannej kondycji to trzeba przy niej troszkę pogrzebać albo mieć grubszy portfel.Nawiasem mówiąc znam kolesi co zajeżdżają sprzęty na amen i jeszcze próbują sprzedać na Allegro z dopiskiem - po remoncie. Edytowane 29 Listopada 2012 przez bnuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Mechanikę dam rade zrobić we własnym zakresie, lubię gdy w motocyklu technicznie wszystko jest na 100 %, nie myślałem o Drz, dzięki bnuc, teraz zacznę brać ją pod uwagę. Aczkolwiek u mnie w mieście ( Suwałki ) są organizowane rundy Cross Country i Mistrzostwa Polski, kiedyś może dla zabawy bym wystartował w tym a tej klasie to zostanę zamieciony. Edytowane 29 Listopada 2012 przez MrSebas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 a myślisz, że 250 4t to latają dzieciaki ? :) wbrew pozorom jest to sprzęt dla ludzi, którzy wiedzą czego oczekują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 ouu na 250'tkach to latają ; o trudno trafic tor gdzie dobrze się prowadzi taką 450. a na 250 latasz wszędzie i jest więcej zawodników w tej kategorii;) nawet bracia Kędzierscy wypowiadali się że rzadko trafiają na tory gdzie łatwo poprowadzić toporną 450;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Jestem świadom tego jak goście śmigają na 250'tkach. Ogólnie nie lubię dużych motocykli, czuje się na nich nie pewnie, sportowe 1000, czy w teren 450 too big jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 bardzo dobry wybór, na mniejszym nauka idzie dużo szybciej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.