vipszybki Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Od paru dni jestem posiadaczem sprzętu KTM LC4 640 SUPERMOTO z 2006 roku. Poprzedni właściciel mówił że wymienił niedawno akumulator na nowy. Pewnego razu przy jeździe na dłuższym odcinku przy wyższych obrotach silnika zgasły nagle zegary (dodatkowo nie było kierunkowskazów). Po sprawdzeniu okazało się że spalił się bezpiecznik "15A" który odpowiada właśnie za zasilanie tych 2 układów. Wymieniłem go pojeździłem chwile było OK i znowu przy lekkim pałowaniu motocykla wywaliło ten bezpiecznik. Założyłem więc bezpiecznik "20A" z myślą że poprzedni właściciel założył zły bezpicznik. Zrobiłem ze 30 km- wszystko było OK. Kolejnego dnia również przy lekkim pałowaniu motocykl całkowicie zgasł- zero pradu w całym motocyklu. Okazało się że wywaliło "główny" bezpiecznik od zasilania "20A" wymieniłem go i narazie jest OK, ładowanie niby w normie. Podejrzewam regulator napięcia, który przy pałowaniu motocykla nie odłącza ładowania i wywala bezpieczniki..... ? I przy okazji wykończył szybciej poprzedni akumulator. Ma ktoś doświadczenia z awariami instalacji elektrycznej lub regulatora napięcia ? Są one awaryje ? Nic nie mogę na necie wyszukać za bardzo. Pomoże ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Kup miernik , i zmierz napięcia ładowania na aku w całym zakresie obrotów . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Temat o ladowaniu przyklejony jest na poczatku tego dzialu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
policho Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Od paru dni jestem posiadaczem sprzętu KTM LC4 640 SUPERMOTO z 2006 roku. Poprzedni właściciel mówił że wymienił niedawno akumulator na nowy. Pewnego razu przy jeździe na dłuższym odcinku przy wyższych obrotach silnika zgasły nagle zegary (dodatkowo nie było kierunkowskazów). Po sprawdzeniu okazało się że spalił się bezpiecznik "15A" który odpowiada właśnie za zasilanie tych 2 układów. Wymieniłem go pojeździłem chwile było OK i znowu przy lekkim pałowaniu motocykla wywaliło ten bezpiecznik. Założyłem więc bezpiecznik "20A" z myślą że poprzedni właściciel założył zły bezpicznik. Zrobiłem ze 30 km- wszystko było OK. Kolejnego dnia również przy lekkim pałowaniu motocykl całkowicie zgasł- zero pradu w całym motocyklu. Okazało się że wywaliło "główny" bezpiecznik od zasilania "20A" wymieniłem go i narazie jest OK, ładowanie niby w normie. Podejrzewam regulator napięcia, który przy pałowaniu motocykla nie odłącza ładowania i wywala bezpieczniki..... ? I przy okazji wykończył szybciej poprzedni akumulator. Ma ktoś doświadczenia z awariami instalacji elektrycznej lub regulatora napięcia ? Są one awaryje ? Nic nie mogę na necie wyszukać za bardzo. Pomoże ktoś ?Miałem bardzo podobnie i za palenie bezpiecznika przy większej prędkości odpowiedzialny był przytarty o tarczę hamulcową kabel od prędkościomierza. Długo zeszło zanim znalazłem bo przy normalnej jeździe nic złego sie nie działo dopiero przy dużej prędkości pęd powietrza doginał kabel do tarczy. Jak nie ten to szukaj innego kabla zwierającego do masy w kolicach kierownicy i główki ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 A czy ktoś z Was miał jakieś problemy z regulatorem napięcia w tym modelu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.