suenio Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Witam wszystkich posiadaczy bułek. Buła zawsze była moim mażeniem jako sprzęt na dożywocie - co wiedziałem przed zakupem: trzeba pokochać, zrobić po swojemu, jest wyjątkowy w każdym calu i zajebiście się prowadzi... Jestem prawie tydzień po zakupie 12 i przy browarku i dłubaniu wydechu pod jakąś fajna mapę naszły mnie pewne rozmyślenia:P Z moją coś musi być nie halo - V- max 180+, nie przekroczę 190 (trudno odczytać dokładnie parametry)Coś moją bułke bolało i po wstępnych poprawkach u Koegi z forum ... niebo, a ziemia - wszystko, co mnie bolało zostało naprawione ale jw - zaczęło mnie boleć coś innego. Powiedzcie jak to jest z tym kołem - pójdzie z 2 z gazu czy nie? Moja buła idzie na koło z 1 tak sobie jak na parametry "papierowe" z 2 po poprawkach Mariusza idzie ale nie z gazu, a siłowo - przyznam szczerze że oczekiwałem czegoś więcej i do tego będę dążył :D Jak jest z waszymi?? Co do prowadzenia... latając zupełnie lajtowo zauważyłem że moto do mnie mówi... "więcej, więcej więcej" i dzięki tej komunikacji pozapinałem prawie opony bez żadnych napięć (na tyle brakło mniej niż 0,5cm)... ot tak samo wyszło. Wcześniej opony pożądnie zapiąłem raz - na sm-ttr ale po znanych trasach i z nastawieniem na wynik. Tu wyszło "przypadkiem" więc szok. No i co do prowadzenia ... Zamiast bułka powinno się na buelle mówić banan :D Wpadłem na to podczas pierwszej jazdy - poprostu banan z mordy nie znikał. :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Cześć, jako, ze jeżdzę na xb9 to nie odpowiem ci na pytanie ;-)Za to gorąco witam w elitarnym gronie piekarzy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 witam a po tej modernizacji to idzie więcej niż 190 ?! (tak myślę że nie), idzie na koło z 3 ! - tylko trzeba mieć pasażera i dwa aluminiowe kufry pełne, lepiej pozostać przy zamykaniu opon i tak jest problem przy wyjściu z zakrętu jak za bardzo się tego gazu doda pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Napompowałem Ci koła powinno być ZNACZNIE lepiej!!!! ;-) Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 No i jak po wymianie powietrza w kołach?? Lepiej lata?? :-) Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suenio Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) :D Siema. Sorry za timing ale mnie przykuło do łóżka na prawie 2 tygi. Po przemapowaniu mamy co następuje:- Co do V-max - ponad 200 , poszedłby bardziej, ale ja wymiękłem - co do dokładności pomiaru na pewno ponad 200:) poniżej 210.- Co do koła z 1 idzie pięknie z gazu, dalejliniowo do końca oddaje co swoje.Z 2 jeszcze nie próbuję bo czuję że to wymagać będzie pewnej siły fizycznej, a mam awarię kręgosłupa:)- Co do powietrza w kołach - mi tam nie przeszkadzało za bardzo - i tak szedł pęknie w zakrętach. Teraz jest tylko lepiej:D Wykombinowałem sobie za to nowy kłopot:DPogmerałem w zawieszeniach bo przód był ustawiony : dobicie zero, odbicie max (albo na opak już nie pamiętam), napięcie na miękko. Tył na maxa miękko + pół ciśnienia w tylnym kapciu na co dopiero maarp zwócił uwagę i wiemy do czego sprzęt służył wcześniej;) Ustawiłem pod serwisówkę i 140 da się jechać, szybciej może też ale ja się cykam. Przy przyspieszeniu takim żwawżym od 120 pojawia się lekka shima , na supergładkiej drodze pojadę i 140:D Powyżej się raz da raz nie - od razu shimy.Zostaje mi kupić amor, ale wcześniej podłubię. Pozdrawiam wszystkich no i special THX za pomoc dla maarpa:) ps. bo zapomniałem a to fajna ciekawostka - moto znacznie mniej się grzeje i albo szybciej nagrzewa, albo płynniej chodzi na zimnym.. . Nie wiem. Odpalam i lata jak trzeba bez nagrzewania. Edytowane 31 Maja 2012 przez suenio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.