Skocz do zawartości

Motocyklowa Szkoła jazdy- Nowy Sącz.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów i koleżanki.

Może zacznę od początku. Na motocyklach jeżdżę od jakichś 9 lat. Początkowe 3 lata wiadomo wsk itd później wskoczyłem w teren, i tam już zostałem. Teraz przyszło mi do głowy żeby zrobić sobie prawko na motonga i kupić jakiś drugi motocykl na ulice (pewno jakiś plastik), supermoto także zamierzam latać po ulicy. Teraz najważniejsza sprawa. Zaznaczam że po ulicy jechałem plastikiem raz w życiu, i był to odcinek 5km. Jeśli chodzi więc o jazdę motocyklem szosowym to mam zerowe doświadczenie w prowadzeniu tego typu sprzętów , tzn umiem jechać, ale pozycja na takim motocyklu, składanie w zakręty itd są dla mnie czarną magią, bo tak jak mówię całe życie spędziłem w terenie. Poszukuje jakiejś szkoły w Nowym Sączu, gdzie nie zostanę tylko przygotowany do zdania egzaminu, ale ktoś przekaże mi wiedzę na temat pozycji na moto, prowadzenia itd. Jeśli ktoś jest z tych okolic to proszę o podpowiedzi, ewentualnie adres i nazwę firmy do której należało by się zgłosić. Ja kompletnie nie wiem do kogo kompetentnego iść żeby nauczyć się czegoś więcej niż ósemek po placu. Pozdrawiam i czekam na opinie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Masz szkołę techniki jazdy zdobyta właśnie w terenie! W "krzakach" ćwiczysz wszystkie elementy. które mogą Cię spotkać na "asfalcie", trzeba je tam tylko odpowiednio przenieść i dodać do tego normalny ruch drogowy.

Znani kierowcy wyścigowi trenują w terenie specjalnie po to, żeby na torze jeździć lepiej, złapać kondycję, balans ciałem, kontrolę poślizgów itp.

Przy okazji, bo nie masz daleko, zapraszam na piknik trialowy info: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/153916-19-maja-2012r-i-w-polsce-piknik-trialowy-i-i-sheco-cup/

lub aktualności sherco.pl, czy sumomoto.pl

_____________________________________________________________