zielonookii Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 witam, mam problem z motocyklem, moze ktos mi pomoże, jak motocykl porusza sie normalnie w trasie wskazowka na wskazniku temperatury jest mniej wiecej na srodku, ale wystarczy lekki korek lub dluzszy postoj na swiatlach a podnosi sie pod czerwone pole, nie wchodzi na nie ale zatrzymuje sie tuz przed nim i dopiero wtedy wlancza sie wentylator a motocykl zaczyna bardzo nierowno pracowac lub nawet czasem gasnac. prosze o pomoc :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 To wyglada na zmniejszona pojemnosc chlodnicy lub nie calkowicie otwierajacy sie termostat.Serwisowka w reke i zacznij od sprawdzenia termostatu, potem mozna ew czyscic chlodnice.A plyn kiedy wymieniales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 plyn w zeszlym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 witam, mam problem z motocyklem, moze ktos mi pomoże, jak motocykl porusza sie normalnie w trasie wskazowka na wskazniku temperatury jest mniej wiecej na srodku, ale wystarczy lekki korek lub dluzszy postoj na swiatlach a podnosi sie pod czerwone pole, nie wchodzi na nie ale zatrzymuje sie tuz przed nim i dopiero wtedy wlancza sie wentylator a motocykl zaczyna bardzo nierowno pracowac lub nawet czasem gasnac. prosze o pomoc :sad:Jeżeli masz przewiew i wskazówka jest w dobrym miejscu to termostat prawidłowo reguluje przepływ cieczy .Przyczyną może być uwalony czujnik temperatury odpowiedzialny za załączenie wentylatora .Kup miernik z sondą temperatury , wciśnij w chłodnicę (tak żeby nie zniszczyć żeberek) , odpal na postoju i zostaw aż do załączenia wentylatora . Powiedz jaka temperatura . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 wentylator wlancza mi sie przed czerwonym polem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 No to może nie temperatura a pojawiające się problemy ze spalaniem mieszanki , np z powodu za ciasnego luzu zaworowego , lub zbyt bogatej mieszanki . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 a moze przewody wysokiego napiecia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Nie , miałbyś non stop problemy - na zimno i na gorąco .Wykręć świece , cyknij fote , wrzuć , obejrzymy ,Zmierz temperaturę płynu (lub pdjedź na pomiar), mimo poprawnych wskazań może być za wysoka .Możesz tymczasowo zainstalowac sobie termostat elektroniczny załączający wiatrak tak żeby na postoju termometr był w połowie . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Prędzej zbyt uboga mieszanka, bo taka powoduje wysoką temperaturę w wydechu.Jeśli płyn zbyt szybko się gotuje to ja obstawiałbym uszkodzony korek chłodnicy. Korek odpowiada mn. za regulacje ciśnienia w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Jeżeli nerwowa praca zaczyna się tuż po włączeniu wiatraka to przyczyna może lezeć tez w spadku napięcia na module - wentylator jest na wspólnej masie z nim , gdy się załącza to w jego obwodzie napięcie znacznie spada powodując problemy z pracą . Przyczyną może być wadliwe połączenie z masą lub na styku "+" gdzies w okolicy modułu i wentyatora (nie widzałem schematu okablowania ,zakładam że moze jednoz drugim mieć coś wspólnegoo ze względu na konstrukcję instalacji) Prędzej zbyt uboga mieszanka, bo taka powoduje wysoką temperaturę w wydechu. Ale to na gorąco będzie działał dobrze, chyba że baardzo zubożeje . A jeżeli przy wysokiej temperaturze jest OK a kilka stopni więcej już nie to raczej nie o skład mieszanki chodzi . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Wydaje mi się, że skład to jeden z dwóch lub więcej problemów. Przytkana chłodnica, wspomniany korek albo inny problem z ukł. chłodzenia plus zbyt uboga mieszanka (na tyle, że podnosi temp. spalin ale silnik nadal normalnie pracuje) i sprzęt będzie dostawał gorączki potem jeszcze dochodzi to co napisałeś o wentylu i będzie bujanie na obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 napisze tak: na zimnym silniku pali na styk, w trasie wskazowka pokazuje mniej wiecej w polowie temperature, czyli idealnie, w cieplejsze dni po miescie w korkach lub bardzo powolna jazda -szybko sie wskazowka podnosi pod czerwone pole wtedy wlancza sie wentylator , motocykl nie rowno pracuje na wolnych obrotach czasami gasnie i ciezej sie go wtedy odpala niz na zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 1. Czy motocykl nie zaczyna przypadkiem nierówno pracować w momencie zalączenia wentylatora ?2. Zrób pomiar temperatury i wrzuć zdjęcia świec a będziemy gadać dalej . Podajesz za mało informacji a z fusów nikt tu nie wróży. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 kolor swiec jest poprawny, rdzawo- szary, zrobie fotki w poniedzialek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 A gdy próbujesz uruchomić go na gorąco to wentylator ciągle pracuje czy wyłącza się razem z silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.