BartekOrliński Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Witam, otóż jeżdżę na Kawasaki EL 250 i od jakiegoś czasu mam problem z zapłonem. Właściwie nie mogę zapalić nawet gdy akumulator jest w pełni naładowany. Rozrusznik kręci po przyłożeniu do niego drutów. Nawet czasem gdy jest podpięty akumulator od samochodu to w stacyjce nie widać, żeby był prąd. Nigdy wcześniej nie miałęm takiego problemu. Podczas odpalania motoru na zapych będzie on jechał do póki się go pcha.. Jeżeli przestanie się go pchać od razu motor gaśnie nie wiem czego to może być przyczyna. Zdaje się, że świece działąją sprawnie... Proszę o pomoc nawet czysto teoretyczną. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 To znaczy, że ani przez chwilę nie działa, nie dziwię się, że tak jest skoro nie masz napięcia zasilającego wszystkie układy w motocyklu. Zacznij od znalezienia powodu braku zasilania na stacyjkę. Ściągnij sobie serwisówkę i działaj. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekOrliński Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) Tzn źle mnie trochę zrozumiałeś bo podczas gdy go odpalałem na pych był prąd w stacyjce bo widziałem jak się cały czas kontrolki świeciły.. Prądu nie było pod koniec moich prób właściwie to nie wiem czemu nawet gdy podpiąłem akumulator samochodowy. Teraz już prąd jest normalnie tylko właśnie czasem go nie ma z niewiadomych przyczyn kontrolki ani światła nie działają. Edytowane 28 Kwietnia 2012 przez BartekOrliński Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Musisz sprawdzić kolejno wszystkie wtyczki w instalacji elektrycznej począwszy od wtyczki przy stacyjce. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 I przy okazji przewód masowy akumulatora. Z tego co pamiętam w tym cacku jest poprowadzony do silnika i lubi się rozkręcić od wibracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.