barszcz91 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 WitamChciał bym was prosić o doradzenie przy wyborze korbowodu do mojej hondy xr 600r z 1995ra mianowicie chodzi mi o korbowód hot rods który jest produkowany na Tajwanie i korbę T.K.R.J. który produkowany jest w Japonii.zdaniem pracownika SEBA-MOTOR korbowody t.k.r.j. są o wiele lepszej jakości od hot rodsa. Dzwoniłem do MOTOR-TECH tam twierdzi że lepszy jest hot rod. Więc już sam nie wiem który lepszy. Prosił bym o wasze zdanie na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Haha, lepszy jest ten, który jest na stanie. :biggrin: T.K.R.J. rzeczywiście produkują w Japonii, także nie zastanawiałbym się i zakupił ów korbowód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 ja bym zdecydowanie brał T.K.R.J :crossy: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Wybrałem Hot Rods,chociażby dlatego że w przeciwieństwie do oryginalnej korby w 400(w 600 pewnie też) ma otwory które poprawiają smarowanie główki korbowodu i sworznia,zresztą jak sam widzisz wielu ludzi zakłada Hot Rods i są zadowoleni,jakość bez zastrzeżeń a wybór i tak należy do Ciebie ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Seba-Motor to ostania instytuacja do której zgłosiłbym się o poradę :) A sam mam Hot-Roda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) grayfox ma racje - tez mam z nimi zle wspomnienia... mialem TKRJ w XR tlok i korbe - i powiem ci ze to jest robione z gownolitu i nie polecam tej tandety - tlok po 2000 km mial takie luzy na pierscieniach jak oryginal po 100 tys , korba spuchla na glowce od temperatury i przytarla sie tak ze sworznia nie szlo wlozyc... , a nie dalo sie kupic korby proxa albo wossnera ? to tak jak z tlokami made in japan do demoludow - producent china , nalepka z japoni :D Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 TKRJ to raczej średnia półka jeśli chodzi o części i to też nie najlepszej jakości. HOT RODS to przede wszystkim kute korby co bardzo poprawia ich wytrzymałość w stosunku do standardowo odlewanych korbowodów. Na jednym z amerykańskich for motocrossowych występuje opinia że korby hot rods wytrzymują średnio o połowie wiecej mth w przypadku do korby oem czy innych zamienników tak jak np prox Bierz HR, na pewno nie będziesz zawiedziony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 hmm wybiorę Hot Rods'a znalazłem po okazyjnej cenie (450zł).Tak z ciekawości zna ktoś firmę korbowodów Carillon? Do mojej xr kosztuje 250-329$, chyba jakaś pancerna :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.