sebaVFR800 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam wszystkich!Mam Honde VFR 800 nie wiem co sie dzieje :angry: ,ale cos nie dobrego chodzi ogólnie o poziom paliwa jak wiecie honda ma miernik paliwa kreskowy powyżej 2 kresek działa ok ale nie pokazuje 1 kreski i rezerwy czyli jedna powinna mrugac na dwóch się zatrzymuje i tyle :banghead: wymieniłem juz pływak 2 razy i nic czy ten model ma jakis przekaznik albo cos moze ktos mi pomoże? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Może to nie pływak a wyświetlacz. :wink: Tutaj nie masz żadnych przekaźników. Sygnał jest rzucany prosto na wyświetlacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaVFR800 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 hmm...ale kiedy odłacze kabel główny to wtedy zaczyna migaca,a po podłaczeniu znowu wskakuje na 2 kreski :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ale co zaczyna migać. Opisz to dokładnie bo ciężko się domyślać.Pływak podaje rezystancę do układu, który oblicza ile włączyc kresek. Jeśli pływak jest ok. to znaczy, że albo masz zimne luty na płytce zegarów albo układ elektroniczny kleknął. Pierwsze co trzeba teraz zrobić to rozebrać zegary i zobaczyć czy woda się nie dostała i nie zaśniedziały (i zwarły) któreś nóżki w układzie.Jesli wszystko będzie wyglądać ok. to podstawić drugie zegary...i ewentualnie potem zakupić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaVFR800 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Miga znaczy pokazuje rezerwe po podłaczeniu wpada na 2 kreski mimo ze w zbiorniku nie ma paliwa ale powyzej dwóch kresek wszystko działa ok . Z góry dzieki za info przynajmniej wiem co działac .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 tak jak by sie gdzies wieszal plywak ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 tak jak by sie gdzies wieszal plywak ...Napisał przecież, ze zmieniał pływak 2 razy ;) . Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 nie wiem jak to jest zrobione , ale moze gdzies ma krzywe jakies mocowanie plywaka bo w powietrzu sie raczej nie trzyma - bez zdjec tylko zgaduje Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 To żeby wykluczyć tą opcję, że coś nie halo w zbiorniku wystarczy podłączyć pływak na zewnątrz i sprawdzić pomiar poziomu na sucho w dwóch skrajnych pozycjach. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 W sumie to wygląda na to że zegary są ok.Pływak pewnie działa oporowo. Może być tak, że jesli gdzieś po drodze masz sztukowane, lub przetarte przewody opór może się nie zgadzać i stąd przekłamanie. Ale to tylko moje gdybanie bo nie zajmowałem się nigdy układem paliwowym. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaVFR800 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 No tak właśnie myslałem nad tym ze moze jakis kabel jest walniety pływak wywaliłem i na sucho działa,ale powyżej 2 kresek kiedy walne go na sam dół to zostaje na 2 kreskach i nic dla pewnosci załatwiłem 2 inne pływaki i po sprawdzeniu to samo się dzieje dopiero kiedy odłącze pływak całkiem zapala się jedna kreska i mruga ale po podłaczeniu znowu 2 kreski... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) Pozostaje Ci podłączyć pływak na krótko do zegarów. Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 W sumie to wygląda na to że zegary są ok.Pływak pewnie działa oporowo. Może być tak, że jesli gdzieś po drodze masz sztukowane, lub przetarte przewody opór może się nie zgadzać i stąd przekłamanie. Ale to tylko moje gdybanie bo nie zajmowałem się nigdy układem paliwowym.Właśnie nie wygląda, że zegary są ok.Ewidentnie masz problem z elektroniką sterującą odczytem rezystancji i przeliczeniem jej na wskazanie.Jeśli po odłączeniu pokazuje Ci, ze jest pusty zbiornik czyli pływak w pozycji najniższej ma maksymalną rezystancję a gdy jest w górze minimalną. Nie wiem czy w zegarach nie ma jakiegoś peerka (potencjometru regulowanego do kalibracji). Jak wspomniałem wypada rozebrać zegary. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Wiem teraz, że to mniej prawdopodobna opcja - zwłaszcza jeśli miałeś tak od początku - ale drobne uszkodzenie izlacji przewodów równiez może spowodować spadek rezystancji. Wtedy by pewnie wskaźnik troche pływał, ale zawsze to prościej sprawdzić jak rozbieranie całego przodu by dostać się do zegarów i ich rozbieranie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 wejdz na forum owners VFR i tam pytaj Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.