s3kawka Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ponieważ plany dot. MT-01 muszą zostać odłożone na "za jakiś czas" zaczynam się zastanawiać nad innym, ekonomiczniejszym rozwiazaniem.Póki co bardzo pozytywne wrażenie zrobiły na mnie motocykle wskazane w temacie (tak, wiem, XTX wygląda na trochę z innej bajki). Myślę, że każdy z nich wart jest uwagi.Trochę poczytalem, ale przecież na yamasze świat sie nie kończy.Może zasugerujecie mi inne motocykle, które będą w podobnej bajce jak te które wskazałem, a ktore będą sie cechowały wysoką niezawodnością i... funem z jazdy! Bardzo proszę. (a przy okazji XTX - jak tu jest z przeglądami i regulacjami?) Cytuj Jeśli nie Hayka, to co?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Tutaj wątek o XTX z innego forum http://lublin.riders.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=6090XTX to bardziej chyba supermoto. Sprzęt uniwersalny, mało palący, nie wymagający drogiego i częstego serwisowania to TDM, najlepiej 900. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 TDM zajebisty sprzęt (wem, bo jeżdżę:)) Zamiast XTX obejrzałbym MuZ Baghira. Silnik ten sam, ale osprzęt z najwyższej półki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Jeżeli chodzi o xt660x/r/z to masz tam niezawodny ekonomiczny silnik. Spalanie na poziomie 4.5 litra/100km wymiana oleju co 10 tys, regulacja zaworow co 20 tys.. Wiecej na temat tych modeli znajdziesz na www.xt660.pl Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3kawka Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 TDM zajebisty sprzęt (wem, bo jeżdżę :)) Zamiast XTX obejrzałbym MuZ Baghira. Silnik ten sam, ale osprzęt z najwyższej półki. no.... potrafisz człowiekowi namięszać!cena rewelacyjna a motocykl jak marzenie!muszę o nim więcej poczytać, bo szczęka mi opadła a ciśnienie wzrosło...czekam na dalesze sugestie! Cytuj Jeśli nie Hayka, to co?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Preaktycznie każde w dobrym stanie XT jest OK :)TDM dowolny byle w dobrym stanie b.wygodny, dynamiczny doskonały "dół".Zobacz XL600v (650,700). ja wybrałbym starsze 600 :)Zobacz też Hondy SLR650 - fajny wszędołaz :)podobnie jak x-country albo mniejszy XG250, możesz go traktować,coś jak miejski motocykl z domieszką soft enduro.Jeżeli w podpisie Raptor jest aktualny :), to wybrałbym coś, czym mógłbym skręcić "w krzaki" kiedy zechcę, a nie tylko asfalt._______________________________________________________________________________Sumomoto Motocykle Kraków www.sumomoto.pl Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3kawka Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Raptor jest aktualny, ale... to nie toRaptor daje się okiełzać, oswoić, a kiedy wydaje ci się, że już jest udomowiony.... odgryza głowę... Raptor to było panaceum na sprzedany motocykl. Miał wyleczyć krwawiące serce i sprawić, że na motocykle nawet nie będę spoglądał.Prawda jest taka, że od 3 lat zrobił może 20 motogodzin, a teraz stoi na kapciuszku z tyłu, a opony nie ma kiedy naprawić (ok, stoi z podniaczku - koło w powietrzu).Jest też do wymiany olej, który w butelkach i razem z filtrem leży przy raptorze... nie ma czasu.A po ulicach nie polatam, bo nie zarejestrowany... a po polach... nie latam bo nie ma czasu...w ogóle to trzeba było kupić jakiegoś Grizzly albo coś innego 4x4, wtedy zimą nie prosilbym kolegów na przeprawówkach by jechali przede mną i "robili ślad" bo inaczej nie pojadę Raptor jest genialny.ale trzeba na nim jeździć.ja tylko co weekend go oglądam i obiecuję, że może za 2 tygodnie... A motocykl to co innego. Dojeżdżałbym do pracy, a i po pracy bym wracał do domu okrężną drogą... ;-) Ogólnie problem jest taki, że mam ponad 190 cm wzrostu i stąd moja potrzeba posiadania wysokiego motocykla.No i z racji wieku (tak! dobrze czytacie!) pojawił się brzuszysko, wiec i motocykl musi mieć dół, by mógł jako-tako polatać. Ot i cała historia.W krzaki raczej nie będę zaglądał. Nie moje klimaty.Żadna kostka nie wchodzi w grę, raczej będe starał się obuć motocykl w sportowe, gładkie opony. W takich klimatach czuję się lepiej... Jak będzie, zobaczymy.Dziękuję za pomoc i naprawdę ciekawe typy do rozwagi. Cytuj Jeśli nie Hayka, to co?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zamiast XTX obejrzałbym MuZ Baghira. Silnik ten sam, ale osprzęt z najwyższej półki.Silniki sa różne, choc wyglądaja podobnie. Baghira ma silnik 5-zaworowy z gaźnikiem dwugardzielowym, XTX ma silnik 4-zaworowy z wtryskiem paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 (edytowane) no.... potrafisz człowiekowi namięszać!cena rewelacyjna a motocykl jak marzenie!muszę o nim więcej poczytać, bo szczęka mi opadła a ciśnienie wzrosło...czekam na dalesze sugestie! TDM 900 nie zawodny sprzet,solo czy z Plecaczkiem na plaskich czy gorzystych terenach ten sprzet jest wszedzie w domu. Edytowane 17 Kwietnia 2012 przez Gienek ST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Jeżeli chodzi o xt660x/r/z to masz tam niezawodny ekonomiczny silnik. Spalanie na poziomie 4.5 litra/100km wymiana oleju co 10 tys, regulacja zaworow co 20 tys.. Wiecej na temat tych modeli znajdziesz na www.xt660.pl Na TDM możesz tez uzyskać takie spalanie przy normalnej jeździe. A moc więsza i regulacja zaworów chyba co 40 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3kawka Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 z tą regulacją zaworow co 42 000 km to trochę na wyrost (tak, wiem, to dane producenta).z praktyki wynika (tak, poczytałem), że trzeba sie nimi (zaworami) zajmować co około 20 000 - 25 000 km Cytuj Jeśli nie Hayka, to co?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Dokładnie, Yamaha w zeszłym roku nieoficjalnie zarekomendowała sprawdzanie zaworów w przedziale 20000-30000 kaemów (dane od znajomego mechanika pracującego w dilerni).Inna sprawa, że bardzo często czynności serwisowe ograniczają się do kontroli. M moim gruchocie w szystkie są pośrodku przedziału, no dobra, jeden wydechowy trochę zleciał. I wsio :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Yamaha w dużej gamie motocykli od lat ('01? wcześniej chyba FZR1000 od '88)) proponuje regulacje co 40, ale z doświadczenia robi sie j/w "kontrolę luzów zaworowych" co nie oznacza, że jest to "regulacja"! ...mimo to często kasa do zaplaty jest ta sama.Były też Fazery gdzie po zdjeciu dekla przy np 36tys można go było zamknąć na nastepne 40!W TDM jeżeli starszy zrobiłbym np wg starej cbr (nie stary Dual). co 6tys olej+filtry, synchronizację, co 24tys zawory i bedzie super.Podobnie jest z szosowymi jednocylindrówkami enduro (nawet 250) Yama radzi zawory co 20tys. ale chyba bym nie był sobą, żeby tak długo czekać:)Yamaha to czołówka, ale nie wieżę, że dzieli ją od Hondy przepaść technoligiczna: x 2! I jedno i drugie nie jest mi obce.______________________________________________________________________________________Sumomoto Akademia Kraków www.sumomoto.pl Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Macie rację, podbne dane ma FJRa, bodajże 42 tys km między kontrolami luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.