rafael Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Rzecz w tym ze niema żadnych lozów. Na asfalcie było w porządku. Wielkie dziękihttp://allegro.pl/sh...item=2264324289Zamówiłem to z konfiguracja 14 i 50 (miałem 15i 50) dobry wybór ?Ale jak wężykuje? Shimmy łapie czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dodam ze słyszałem od zawodnika motocrossu ze 1mth to 1 h. Inni twierdza ze to 1 bak. Ja myślałem ze to 1h pracy na maksymalnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dodam ze słyszałem od zawodnika motocrossu ze 1mth to 1 h. Inni twierdza ze to 1 bak. Ja myślałem ze to 1h pracy na maksymalnych obrotach.A jak myslisz, zawodnik na jakich obrotach jedzie podczas zawodów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Tył motory chodził na boki . Miałem tak raz bo po 1 dniu lancuch sie urwał. Dopiero dziś zamówiłem Dzięki za odp Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez leonq5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dodam ze słyszałem od zawodnika motocrossu ze 1mth to 1 h. Inni twierdza ze to 1 bak. Ja myślałem ze to 1h pracy na maksymalnych obrotach. Nie na maksymalnych obrotach a na obrotach mocy maksymalnej. takie małe sprostowanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Tył motory chodził na boki . Miałem tak raz bo po 1 dniu lancuch sie urwał. Dopiero dziś zamówiłem Dzięki za odpKoło jest równo ustawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Ok. Kupię sobie licznik i po kłopocie. Dzieki Może i niebylo zdjolem po to żeby napęd zdjac. Niemecz sie i niemysl założe napęd przejade sie i zobaczę jak bedzie bo tylko 1-2 dni nim jeździłem Lancuch sie urwał bo był już do kitu przy kupnie gościu mówił ze do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) -motocykl może lekko wężykować na szutrze, małych kamyczmach, w piasku i na kazdym niestabilnym gruncie. To jest normalne i przyjemne :) zjawisko.-u doswiadczonego mechanika yz, wr sprawdź wymiary i stan tłoka przy okazji np zaworów i wymiany łańcyszka rozrządu. 60mth to troszke za często jak na Yamahę 426-przełozenie 14/50 jest najleprze i najbardziej uniwersalne. Do extreme enduro załuż 13. 15 jest za szybkim (długim) przełozeniem-426 od 250 mniejsze pojemności trzeba wyżej kręcić i bardziej pilnowac gazu. czasem na technicznych trudnych podjazdach w większym łatwiej dodac i ująć gazu. 426 jepiej pojedzie w piachu i błocie, natomiast dla dobrego zawodnika, to nie bedzie przepaść. Może wybrac lzejszy motocykl . Dla amatora 400,426,450 będzie super -rocznik zadzwoń do dealera to ci normalnie bez problemu powie____________________________________________________________Sumomoto Motocykle Kraków www.sumomoto.pl Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Sumomoto Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam, mam pytanie odnośnie WR426 chodzi o sprawdzenie oleju w silniku. Mam motocykl tydzień po remoncie kapitalnym. I jak sprawdzić olej, to znaczy sprawdzałem za zimnym i na ciepłym i wcale nie chce się maczać miarka w oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Skoro na ciepłym nie ma, to masz go albo zdecydowanie za mało, albo w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Czyli na pewno zaraz po zgaszeniu powinno się zmierzyć? A nie na zimnym lub jak pare minut postoi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Te 2-3 minuty nie zrobi różnicy. Rozgrzany motocykl po zgaszeniu ma mieć poziom oleum, jak nie ma to cuś jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonq5 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Mam sportowy wydech firmy whystiper coś takiego warto zmienić go na np arrow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) a ile masz $ na ten wydech ? no ja bym wymienił nie koniecznie na arrowa ale bym wymienił Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez JACK. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.