murgal Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam, W mojej NSR dzisiaj zauważyłem coś dziwnego, przy dość ostrej jeździe przy około 140 km/h bardzo ciężko pracowało sprzęgło, ledwo dało się go wcisnąć. Gdy puściłem gaz klamka pracowała już normalnie, przy przyśpieszaniu do około 100km/h też jest okej, powyżej klamka twardnieje i bardzo ciężko chodzi. Co ciekawe, podczas wmiare spokojnego powrotu do domu problem zniknoł, z ciekawości rozpędziłem motocykl do około 150km/h i przez cały czas klamka pracowała normalnie. Co się stało, że sprzęgło tak ciężko chodziło? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Może tarcze i przekładki zrobiły ci już w miejscu styku z koszem zadziory takie i przy dużym obciążeniu ciężko przez te rowki przejść tarczom.Oglądnął bym kosz dokładnie. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez thomyk Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Ale raz by "miało zadziory" raz nie? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Jak odkręcasz manete, to tarcze opierają się o zadziory w koszu i nie ruszają sie ani w jedną, ani w drugą, puszczasz gaz i wtedy to kosz napiera na tarcze, ale tą stroną bez zadziorów i działa płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 siła odśrodkowa robi swoje. sprawdz kosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Panowie, problem już rozwikłany - odkręcił się kosz sprzęgłowy. Już skręciłem, lecz mam problem z założeniem tarcz. Mam schemat: http://nsr125.eu/album_page.htm?pic_id=45 I pytanie, czy między każdą tarczą ma być przekładka? Czy jest miejsce gdzie są np. dwie przekładki? I pytanie o element nr. 3 i 11, 3 to zwykła podkładka, lecz 11 to taki grzybek: http://czescihonda.motorista.pl/imageview/part,22402435000,0,600 Założyć go wybrzuszeniem na zewnątrz, czy do wewnątrz? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 MAsz na rysunku idealnie pokazane jak to ma wyglądać. Zawsze jest po jednej przekładce między tarczami tak jak na rysunku.Te podkłądki są lekko stożkowe takie. Nie płaskie, Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.