lisek508 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Takie mam pytanie bo nie wiem jak to jest w motocyklu czy jeżeli w silniku zacznie walić panewka ale uda się to się to stwierdzić w początkowym stadium minimalne stukanie, to czy jest możliwość jakiejś naprawy? Czy nic nie da się zrobić? Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) W silnikach motocyklowych takich usterek się NIE NAPRAWIA, koniec kropka. Uprzedzam, wymiana panewki pomaga, na 20km. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez murgal KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 No dobra bo pewnie o tworzenie się owalu na wale chodzi ale jak by wsadził inny wał? taka prowizorka pytam z czystej ciekawości Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Jak wsadzisz wał z panewkami to będzie ok. Tylko cena nowego wału "troche" Cię zaskoczy. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Wiem wiem :D Bo dostałem stary silnik od fzr 600 z 91r i tam słychać prawdopodobnie panewkę a gdyby pojechał po bandzie zabawił się w druciarstwo i wstawił jakiś używany wał w komplecie z panewkami? wtedy bał bym się taki silnik wsadzić do motocykla ale mam w planach zrobić sobie taki mini opielacz i silnik od fzr by był git Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez lisek508 Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 w takim opielaczu to ze stukającą panewką jeszcze sporo polata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Teraz mam silnik od jawy 350 ale nie daje rady :D wsadzę taki ze stukającą panewką najwyżej dostanę korbą w kolano przy uprawianiu pola :D Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 W silnikach motocyklowych takich usterek się NIE NAPRAWIA, koniec kropka. Uprzedzam, wymiana panewki pomaga, na 20km. Akurat nie do końca. Można to naprawić ale silnik musi spełniać szereg warunków żeby to miało prawo działać. Na pewno wał nie może być w żaden sposób pokaleczony, przypalony, uszkodzony itd. musi też trzymać wymiar wyższy niż minimalny, nowe panewki muszą być właściwej selekcji i ich gniazda nie mogą być wyrobione. Pewnie jeszcze kilka rzeczy ale rozchodzi się oto, że się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Więc jednak da się ale ceny astronomiczne. Sądzę że temat można zamknąć ;) Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi