lucas Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 mozecie mi pomóc mam problem mianowicie mój URAL po ustawianiu zapłnu i regulacji gaźników strzela mi z jednego tłumika ogniem a jak odkręce mu gaz to prawie gąśnie jeden gar ten z którego strzela, i miałem problemy z regulatorem napięcia czy to moze być też przyczynaprosze o jakis kontakt na gg 1210202 jeśli byście mogi pomóżcie mii jeszcze dajcie dokładne wskazówki jak ustawiać zapłon bo moze je*ie mi sie we łbie z nerwów juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 No wiesz ja mialem to samo ale zupelnie z inne przyczyny. Po prostu mialem nieszczelne zawory na prawym cylidrze, ustawilem je i wszystko jest super. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 czescMozliwe ze jest zle wyregulowany gaznik. Mi gaslo przy zbyt bogatej mieszance..a strzelanie mialem przez nieszczelne zawory...ozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 A napisz jak ustawiałes zapłon może cos przeoczyłes? Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 21 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 no i po robociei tak już wiem wszysko mam słabą kompresje bo sa nieszczelne zawory pewno powypalane, a co do zapłonu to popierdoliły sie sprężynki od odśrodkowego przyśpieszacza zapłonu ale juz zrobiłem i wszysko w porządalu ale po sezonie szykuje sie kapitalka garków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 Powypalane zawory przerabiałem rok temu. Do tego doszły wyrobione prowadnice zaworów i okazało się , że najrozsądniej (o ile można tego słowa używać w kontaktach z ruską myślą techniczną) jest kupić nowe głowice. Niespodzianką okazały się inne klawiatury w głowicach starego i nowego typu :!: A szlif garnków dopadł mnie dopiero w zeszłym tygodniu , bo zatarła się tulejka na korbowodzie i wyłamał jeden pierścień , robiąc ogólną masakrę :crossy: Ale tego chyba nie byłem w stanie przewidzieć. Nie łam się! Głowice to wydatek rzędu 440 - 500 zł (uzbrojone).Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 23 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 jeszcze mam sprawe mioanowicie gaźniki w tej maszynie od czego można dopasować albo gdzie nabyć pływaki i dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swistak Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 gaźniki w tej maszynie od czego można dopasować albo gdzie nabyć pływaki i dyszeMożesz kupić na każdym motobazarze zestaw remontowy do swojego typu gaźnika (jakie masz?) lub nowe ruskie gaźniki. Ja mam K68 i jestem zadowolony. Inna opcja to czeskie Jikovy (od Jawy), ale wymagają patentu przy mocowaniu i cierpliwości przy dobieraniu dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza Opublikowano 23 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2004 mozna zamontowac tez gazniki od MZ 250 ale to tez nie takie proste PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.