kiki Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Moi drodzy czy ktoś orientuje się czy japoncy w ogóle obrabiają silniki po wykonaniu np wierceń, gwintowań, odlewów itp ? Dlaczego pytam?Otóż dziś kontrolowałem luzy zaworowe w mojej VFR i jak zdjąłem jeden wałek to zobaczyłem, że w głowicy tam gdzie przykręcone są mostki wałków (ich śruby przechodzą praktycznie przez cały odlew) od dolnej strony normalnie są małe wiórki - ewidentne pozostałości po gwintowaniu (gwint fabryczny- nie kombinowany). Wiórki oczywiście można palcem "zetrzeć".Jak to jest ? Czyżby totalna masówka i nikt na takie elementy nie zwraca uwagi? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Ostatnio w "jak to jest zrobione" leciał program o produkcji silników. Zdziwiłem sie gdy zobaczyłem, że facet ręcznie ściąga "drut".. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Moi drodzy czy ktoś orientuje się czy japoncy w ogóle obrabiają silniki po wykonaniu np wierceń, gwintowań, odlewów itp ? Dlaczego pytam?Otóż dziś kontrolowałem luzy zaworowe w mojej VFR i jak zdjąłem jeden wałek to zobaczyłem, że w głowicy tam gdzie przykręcone są mostki wałków (ich śruby przechodzą praktycznie przez cały odlew) od dolnej strony normalnie są małe wiórki - ewidentne pozostałości po gwintowaniu (gwint fabryczny- nie kombinowany). Wiórki oczywiście można palcem "zetrzeć".Jak to jest ? Czyżby totalna masówka i nikt na takie elementy nie zwraca uwagi?Ktoś rzeźbił wiertarka / gwintownikiem bez odkręcania dekla :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Nie uwierzę , że to od nowości tam było :) pewnie ktoś odkręcał i się sypło z gwintów. W aluminium łatwo naruszyć gwint to i skrawki moga być z tego... co innego jak tulejki są i w nich gwint dopiero Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 w mojej drzecie w skrzyni pływały sylikonowe gluty (od łączenia karterów podejrzewam) , dowiedziałem się o tym gdy straciłem biegi 20 kilosów od cywilizacji.po odkręceniu dekla automat od biegów był cały oblepiony więc wiór z alu nie powinny dziwić, w końcu japończyk :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.