Skocz do zawartości

Gas gas ec125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Ostatnio zastanawiam się nad jakimś enduro 125, moimi faworytami jest właśnie ten gas gas i ktm exc 125.

 

1. Który rok takiego gas gas-a kupie za kwotę nie przekraczającą 6-7 tysięcy?

2. Jaką mocą dysponuje?

3. Na czym silnik bazuje i co z dostępnością części?

4. Jak często trzeba remontować? (co ile mth)

5. Jakość amortyzatorów?

6. Jak sprawuję się w terenie?

7. Co ma lepsze, a co gorsze od exc 125?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłbym raczej w KTM-a 200 chyba, że Cię prawo jazdy trzyma "w lesie". Jak do sportu i rekreacji to jest rozsądniejszy wybór.

fajnie byłoby troszke dozbierać.

Druga rzecz (może pierwsza!?). Wyczynowy 125 2t, zaraz po 50ccm, to Przepaść w prowadzeniu, a przede wszystkim w osiągach!

 

__________________________________________________________________________

www.sumomoto.pl

_______________________________________

 

www.sumomoto.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gas Gas moim zdaniem bez dwoch zdan lepszy. Dlaczego? Cena, cena i jeszcze raz cena. Problem ze malo takich sprzetow w polsce. Gas Gas to marka hiszpanska wiec silnik jest wylacznie ich dzielem. Marka malo u nas znana ale bardzo dobra. Nie gorsza niz ktm. Tania i podzespoly konkurencyjne a czasami lepsze od konkurencji. Na co patrzec bo przod zawias. Od 2000 roku w gore juz chyba PDS nie robili. Czyli tych co amortyzator jest "cienki u gory i chowa sie w dolna czesc" Tak dla laika. Mocy ma wystarczajaco i nie bedzie dla Ciebie slabszy czy mocniejszy od EXC. Bardzo mala roznica miedzy takimi hard enduro. Mocy bedzie kolo troche ponizej 40KM. Autoryzowanych serwisow sporo jest w Polsce a i czesci mozna dostac do silnika. Bo eksploatacyjne jak lancuch zebatka, olej, filtr itd to kupisz do wszystkiego :) Jezdzilem Gas Gas-ami chyba 4 lata. Tyle ze 250 i 300. Super sprzety i pewnie jeszcze do tej marki wroce. Wiec smialo moge Ci ja polecic. W cenie do 6-7 tys kupisz w okolicy rocznika 2004 nawet taka 125 a nawet mlodsza. Tylko szukac tablica/allegro. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłokami też, ale mam nadzieje, że aż tak zajeżdżać nie będę i częściej będe wymieniał pierścienie niż jedno i drugie ;) Patrzałem na wyniki erzbergu to od początku wygrał tylko Gas gas i KTM więc chyba można liczyć na te maszynki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłokami też, ale mam nadzieje, że aż tak zajeżdżać nie będę i częściej będe wymieniał pierścienie niż jedno i drugie ;) Patrzałem na wyniki erzbergu to od początku wygrał tylko Gas gas i KTM więc chyba można liczyć na te maszynki :D

 

jak Ty chcesz wymieniać pierścienie zamiast całego zestawu do kup rower mtb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymian to bedzie podobnie bez wiekszych roznic. Sprawa wyglada tak. Jak bedziesz jezdzic dziennie i robil wiele kilometrow i smiegac po miescie i wszedzie gdzie sie da motorem to szybko tloki beda schodzic w kazdym 2t. W 4t mniej ale drozej przy remoncie. Wszystko zalezy jak bedziesz exploatowac maszyne. Jaki olej do mieszanki dawac ( najwazniejszy full syntetyk ) z w miare dobrymi parametrami nie musi byc jakis firmowy bo duzo sobie cenia. Ja kupowalem po 5L i na dlugo wystarczalo. Jak bedziesz jezdzic od czasu do czasu i nie bedziesz krecic motoryckla do ostatnich potow to w zupelnosci starczy 1 tlok na sezon. To enduro a nie full cross wiec troche wydluzona zywotnosc. Wiadomo jakies wymiany w trakcie sezony wyskocza to opona, detka czy klamki polamane. Jakis naped, filtr powietrza, klocki itd. To w kazdym motorze schodzi tak samo. Kazdy motor zuzywa sie w zaleznosci jak go eksploatuje sie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim celu potrzebne Ci moto? Będziesz jeździł po normalnych drogach publicznych czy tylko i wyłącznie teren typu pola/las, a może tor? Jeżeli masz zamiar jeździć moto na co dzień, do szkoły/pracy to wybierając enduro w 2T źle zrobisz, bynajmniej z mojego punktu widzenia.

Edytowane przez Ziuutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość teren. Motocross tylko okazyjnie, a ulica to tylko z pola no pole z lasu do lasu i na stacje. Motor mi potrzebny do "hard enduro" podjazdy, błota itp. Moje tereny:

 

+ żwirownie, torfowiska, płaskie pola, małe rzeczki itp.

 

Chce koniecznie 2t bo na razie większych pojemności nie chce niż 125, a 125 w 4t to znowu za mało mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie czym się różni dajmy taki sx od exc, poza chyba tym że exc ma 2 pierścienie a sx 1. Ale tak ogólnie po wizualnie wersja fullcros od enduro poza światłami sie ni czym nie różni.

Edytowane przez endurowiec5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim charakterystyką silnika, typowy cross jest bardziej ostrzejszy. Wpisz sobie w google, wyników jest mnóstwo.

 

Wyszukanie informacji odnośnie SX a EXC trwało sekundy...

 

http://forum.motocyk...omiedzy-ktmami/

Edytowane przez Ziuutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oł widać, że SX lepszy. Ja właśnie chciałbym exc z 2003r lub właśnie gas gas ec. Mi sie enduro bardziej z wyglądu podoba, ale to ominąć najbardziej to ta rejestracja. Wiecie niby jeżdżę w terenie, ale siłą rzeczy i tak sie wyjedzie na ulice(zloty, jakieś dojazdy coś) chociaż nie często ale jednak. W ogóle ciągnie mnie do enduraków :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...