endurowiec5 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam! Ostatnio zastanawiam się nad jakimś enduro 125, moimi faworytami jest właśnie ten gas gas i ktm exc 125. 1. Który rok takiego gas gas-a kupie za kwotę nie przekraczającą 6-7 tysięcy?2. Jaką mocą dysponuje?3. Na czym silnik bazuje i co z dostępnością części?4. Jak często trzeba remontować? (co ile mth)5. Jakość amortyzatorów?6. Jak sprawuję się w terenie?7. Co ma lepsze, a co gorsze od exc 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Mierzyłbym raczej w KTM-a 200 chyba, że Cię prawo jazdy trzyma "w lesie". Jak do sportu i rekreacji to jest rozsądniejszy wybór.fajnie byłoby troszke dozbierać.Druga rzecz (może pierwsza!?). Wyczynowy 125 2t, zaraz po 50ccm, to Przepaść w prowadzeniu, a przede wszystkim w osiągach! __________________________________________________________________________www.sumomoto.pl Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Gas Gas moim zdaniem bez dwoch zdan lepszy. Dlaczego? Cena, cena i jeszcze raz cena. Problem ze malo takich sprzetow w polsce. Gas Gas to marka hiszpanska wiec silnik jest wylacznie ich dzielem. Marka malo u nas znana ale bardzo dobra. Nie gorsza niz ktm. Tania i podzespoly konkurencyjne a czasami lepsze od konkurencji. Na co patrzec bo przod zawias. Od 2000 roku w gore juz chyba PDS nie robili. Czyli tych co amortyzator jest "cienki u gory i chowa sie w dolna czesc" Tak dla laika. Mocy ma wystarczajaco i nie bedzie dla Ciebie slabszy czy mocniejszy od EXC. Bardzo mala roznica miedzy takimi hard enduro. Mocy bedzie kolo troche ponizej 40KM. Autoryzowanych serwisow sporo jest w Polsce a i czesci mozna dostac do silnika. Bo eksploatacyjne jak lancuch zebatka, olej, filtr itd to kupisz do wszystkiego :) Jezdzilem Gas Gas-ami chyba 4 lata. Tyle ze 250 i 300. Super sprzety i pewnie jeszcze do tej marki wroce. Wiec smialo moge Ci ja polecic. W cenie do 6-7 tys kupisz w okolicy rocznika 2004 nawet taka 125 a nawet mlodsza. Tylko szukac tablica/allegro. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 A jak remont to co najczęściej trzeba wymieniać poza pierścionkami? I cylinder też ma na Nicalis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Chyba chciałeś napisać poza tłokami. Eksploatacja będzie podobna co w exc 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Tłokami też, ale mam nadzieje, że aż tak zajeżdżać nie będę i częściej będe wymieniał pierścienie niż jedno i drugie ;) Patrzałem na wyniki erzbergu to od początku wygrał tylko Gas gas i KTM więc chyba można liczyć na te maszynki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Tłokami też, ale mam nadzieje, że aż tak zajeżdżać nie będę i częściej będe wymieniał pierścienie niż jedno i drugie ;) Patrzałem na wyniki erzbergu to od początku wygrał tylko Gas gas i KTM więc chyba można liczyć na te maszynki :D jak Ty chcesz wymieniać pierścienie zamiast całego zestawu do kup rower mtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Co do wymian to bedzie podobnie bez wiekszych roznic. Sprawa wyglada tak. Jak bedziesz jezdzic dziennie i robil wiele kilometrow i smiegac po miescie i wszedzie gdzie sie da motorem to szybko tloki beda schodzic w kazdym 2t. W 4t mniej ale drozej przy remoncie. Wszystko zalezy jak bedziesz exploatowac maszyne. Jaki olej do mieszanki dawac ( najwazniejszy full syntetyk ) z w miare dobrymi parametrami nie musi byc jakis firmowy bo duzo sobie cenia. Ja kupowalem po 5L i na dlugo wystarczalo. Jak bedziesz jezdzic od czasu do czasu i nie bedziesz krecic motoryckla do ostatnich potow to w zupelnosci starczy 1 tlok na sezon. To enduro a nie full cross wiec troche wydluzona zywotnosc. Wiadomo jakies wymiany w trakcie sezony wyskocza to opona, detka czy klamki polamane. Jakis naped, filtr powietrza, klocki itd. To w kazdym motorze schodzi tak samo. Kazdy motor zuzywa sie w zaleznosci jak go eksploatuje sie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 jezdze weekendami i male przejażdżki w tygodniu. Dbam o dobry płyn chłodniczy i jego poziom i robie przerwy, na obrotach trzymam wiadomo jak większa górka. Tak to poł manetki, przynajmniej w rieju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 (edytowane) W jakim celu potrzebne Ci moto? Będziesz jeździł po normalnych drogach publicznych czy tylko i wyłącznie teren typu pola/las, a może tor? Jeżeli masz zamiar jeździć moto na co dzień, do szkoły/pracy to wybierając enduro w 2T źle zrobisz, bynajmniej z mojego punktu widzenia. Edytowane 28 Marca 2012 przez Ziuutek Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Większość teren. Motocross tylko okazyjnie, a ulica to tylko z pola no pole z lasu do lasu i na stacje. Motor mi potrzebny do "hard enduro" podjazdy, błota itp. Moje tereny: + żwirownie, torfowiska, płaskie pola, małe rzeczki itp. Chce koniecznie 2t bo na razie większych pojemności nie chce niż 125, a 125 w 4t to znowu za mało mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 W takim bądź razie nie lepiej typową crossowke np. yz, cr, rm 125? Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 (edytowane) A właśnie czym się różni dajmy taki sx od exc, poza chyba tym że exc ma 2 pierścienie a sx 1. Ale tak ogólnie po wizualnie wersja fullcros od enduro poza światłami sie ni czym nie różni. Edytowane 28 Marca 2012 przez endurowiec5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 (edytowane) Przede wszystkim charakterystyką silnika, typowy cross jest bardziej ostrzejszy. Wpisz sobie w google, wyników jest mnóstwo. Wyszukanie informacji odnośnie SX a EXC trwało sekundy... http://forum.motocyk...omiedzy-ktmami/ Edytowane 28 Marca 2012 przez Ziuutek Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Oł widać, że SX lepszy. Ja właśnie chciałbym exc z 2003r lub właśnie gas gas ec. Mi sie enduro bardziej z wyglądu podoba, ale to ominąć najbardziej to ta rejestracja. Wiecie niby jeżdżę w terenie, ale siłą rzeczy i tak sie wyjedzie na ulice(zloty, jakieś dojazdy coś) chociaż nie często ale jednak. W ogóle ciągnie mnie do enduraków :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.