roburro Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 WitamCzy ktoś przerabiał temat z odblokowaniem motocykla sprowadzonego z niemiec. konkretnie chodzi jak w tytule o gsx600f rocznik 1998, zdławiony dosyć ostro bo ponad 50% nominalnej mocy aż do 34KM. Silnik wchodzi normalnie na obroty i odcina przy czerwonym polu co podobno wyklucza blokadę na module. Więcej co da się odczuć w trakcie jazdy to powyżej 5k obrotów czuć spory brak mocy, do tych 5k jeszcze jakoś się zbiera. Założone są iglice 5dh29-54 z tego co jest w manualu to nominał, zastanwiają mnie dwa duże otwory w przepustnicach plastikowych na górze o średnicy 4mm.Sporo szperałem i nigdzie nie można dotrzeć do rozwiązania problemu.Nie oczekują że za mnie to zrobicie ale proszę o nakierowanie. LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oklej Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Może to kwestia gaźników? Jak co to mam takie gaźniki od tego samego rocznika z motocykla powypadkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ja miałem 600f 93r, zdławiony był na gaźnikach z tego co pamiętam to takimi dużymi podkładkami zmniejszającymi średnice gardzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Może to kwestia gaźników? Jak co to mam takie gaźniki od tego samego rocznika z motocykla powypadkowego.ile byś chciał za gaźniki i jaki miał przebieg ten motocykl? zapomniałem napisać że żadnych kryz w dolotach nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Boże co o ni robią tym motocyklom. Ale ty go już kupiłeś czy zamierzasz kupić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 WitamCzy ktoś przerabiał temat z odblokowaniem motocykla sprowadzonego z niemiec.konkretnie chodzi jak w tytule o gsx600f rocznik 1998,zdławiony dosyć ostro bo ponad 50% nominalnej mocy aż do 34KM Jezeli jest z Niemiec to w papierach powinno byc wpisane w jaki sposob zostal zdlawiony. Boże co o ni robią tym motocyklom. Jak to co robia, stosuja sie do panujacego prawa, skoda, ze w PL tego nie wprowadzono, zylo by mnostwo mlodych ludzi ktorzy dzis leza na cmentarzu. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Boże co o ni robią tym motocyklom. Ale ty go już kupiłeś czy zamierzasz kupić...osobiście ujeżdżam cb1300 a jajko jest brata;) w takim razie musimy rozczytać co jest w dokumentach o ile się nie mylę to mamy faktury na wykonane usługi. po sznurku do kłębka;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Otwory w suwakach to jeden ze sposobów ograniczania mocy. Jeśli chodzi Ci o otwory w pionowej ściance suwaka. Pijedyńczy otwór w dnie suwaka, obok otworu na iglicę, inne dysze w gaźnikach + inne ustawienie iglicy pomimo tego samego typu iglicy co zwykłe gaźniki. Dłuższe sprężyny przepustnic, ograniczniki w pokrywkach przepustnic. Niedawno przerabiałem odblokowanie GS500E z Niemiec. Teraz Suza buja się do licznikowych 170kmh i jeszcze ciutkę więcej by poszła gdybym miał więcej asfalut pod kołami. Dławiona ledwo sięga 130km/h. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Otwory w suwakach to jeden ze sposobów ograniczania mocy. Jeśli chodzi Ci o otwory w pionowej ściance suwaka. Pijedyńczy otwór w dnie suwaka, obok otworu na iglicę, inne dysze w gaźnikach + inne ustawienie iglicy pomimo tego samego typu iglicy co zwykłe gaźniki. Dłuższe sprężyny przepustnic, ograniczniki w pokrywkach przepustnic. Niedawno przerabiałem odblokowanie GS500E z Niemiec. Teraz Suza buja się do licznikowych 170kmh i jeszcze ciutkę więcej by poszła gdybym miał więcej asfalut pod kołami. Dławiona ledwo sięga 130km/h. w przepustnicy od strony iglicy są dwa otwory mniejszy i większy, dokładnie chodziło mi o otwory na pionowej ścince suwaka. Zastanawia mnie czy jest możliwe takie drastyczne zdławienie przez sam gaźnik. Na całe szczęście dobranie się do samych gaźników w tym moto to czysta przyjemność. Jakoś na dniach będziemy walczyć dalej dlatego staram się zebrać jak najwięcej cennych informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Otwory na suwakach zaślepimy, iglica jest nominalna i ustawiona na trzecim rowku tak jak jest w instrukcji.Mam jeszcze jedno pytanie jak długie powinny być sprężyny przepustnic. Nigdzie nie mogę znaleźć, dzwoniłem do serwisu ale nie mają takich danych, oczywiście mogą sprzedać nowe 30zł za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Jezeli jest z Niemiec to w papierach powinno byc wpisane w jaki sposob zostal zdlawiony. Jak to co robia, stosuja sie do panujacego prawa, skoda, ze w PL tego nie wprowadzono, zylo by mnostwo mlodych ludzi ktorzy dzis leza na cmentarzu. :crossy:Nie koniecznie jest wpisane w papierach (brifie) co jest moim przykładem mam zdławionego na 72KW ze 100KW a w papierach ani widu ani słuchu dopiero jak sam rozebrałem to wyszło że mam zdławionego na dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Faktycznie w dokumentach nic nie ma, Jak pisałem wcześniej iglica i dysza są nominalne. Zakleiliśmy górne otwory na suwaku dodatkowo wymiana świec przy okazji. Po testach dam znać jakie są efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roburro Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Po zaklejeniu otworów w suwach został odblokowany. Konieczna była synchronizacja gaźników oraz wymiana filtra powietrza, po tych zabiegach ze skutera zrobił się motocykl.Dziękuje wszystkim za pomoc. LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 No i git. Teraz możesz oddławiać Gixxefy za odpowiednią opłatą. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 I poxipolem w dłoniach :biggrin: Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.