Skocz do zawartości

zblokowany gsx600f


roburro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktoś przerabiał temat z odblokowaniem motocykla sprowadzonego z niemiec.

konkretnie chodzi jak w tytule o gsx600f rocznik 1998,

zdławiony dosyć ostro bo ponad 50% nominalnej mocy aż do 34KM.

Silnik wchodzi normalnie na obroty i odcina przy czerwonym polu co podobno wyklucza blokadę na module.

Więcej co da się odczuć w trakcie jazdy to powyżej 5k obrotów czuć spory brak mocy,

do tych 5k jeszcze jakoś się zbiera. Założone są iglice 5dh29-54 z tego co jest w manualu to nominał,

zastanwiają mnie dwa duże otwory w przepustnicach plastikowych na górze o średnicy 4mm.

Sporo szperałem i nigdzie nie można dotrzeć do rozwiązania problemu.

Nie oczekują że za mnie to zrobicie ale proszę o nakierowanie.

LWG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to kwestia gaźników? Jak co to mam takie gaźniki od tego samego rocznika z motocykla powypadkowego.

ile byś chciał za gaźniki i jaki miał przebieg ten motocykl?

 

zapomniałem napisać że żadnych kryz w dolotach nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś przerabiał temat z odblokowaniem motocykla sprowadzonego z niemiec.

konkretnie chodzi jak w tytule o gsx600f rocznik 1998,

zdławiony dosyć ostro bo ponad 50% nominalnej mocy aż do 34KM

 

Jezeli jest z Niemiec to w papierach powinno byc wpisane w jaki sposob zostal zdlawiony.

 

Boże co o ni robią tym motocyklom.

 

Jak to co robia, stosuja sie do panujacego prawa, skoda, ze w PL tego nie wprowadzono, zylo by mnostwo mlodych ludzi ktorzy dzis leza na cmentarzu.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże co o ni robią tym motocyklom. Ale ty go już kupiłeś czy zamierzasz kupić...

osobiście ujeżdżam cb1300 a jajko jest brata;)

 

w takim razie musimy rozczytać co jest w dokumentach o ile się nie mylę to mamy faktury na wykonane usługi. po sznurku do kłębka;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwory w suwakach to jeden ze sposobów ograniczania mocy. Jeśli chodzi Ci o otwory w pionowej ściance suwaka. Pijedyńczy otwór w dnie suwaka, obok otworu na iglicę, inne dysze w gaźnikach + inne ustawienie iglicy pomimo tego samego typu iglicy co zwykłe gaźniki. Dłuższe sprężyny przepustnic, ograniczniki w pokrywkach przepustnic.

 

Niedawno przerabiałem odblokowanie GS500E z Niemiec. Teraz Suza buja się do licznikowych 170kmh i jeszcze ciutkę więcej by poszła gdybym miał więcej asfalut pod kołami. Dławiona ledwo sięga 130km/h.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwory w suwakach to jeden ze sposobów ograniczania mocy. Jeśli chodzi Ci o otwory w pionowej ściance suwaka. Pijedyńczy otwór w dnie suwaka, obok otworu na iglicę, inne dysze w gaźnikach + inne ustawienie iglicy pomimo tego samego typu iglicy co zwykłe gaźniki. Dłuższe sprężyny przepustnic, ograniczniki w pokrywkach przepustnic.

 

Niedawno przerabiałem odblokowanie GS500E z Niemiec. Teraz Suza buja się do licznikowych 170kmh i jeszcze ciutkę więcej by poszła gdybym miał więcej asfalut pod kołami. Dławiona ledwo sięga 130km/h.

 

w przepustnicy od strony iglicy są dwa otwory mniejszy i większy, dokładnie chodziło mi o otwory na pionowej ścince suwaka. Zastanawia mnie czy jest możliwe takie drastyczne zdławienie przez sam gaźnik. Na całe szczęście dobranie się do samych gaźników w tym moto to czysta przyjemność. Jakoś na dniach będziemy walczyć dalej dlatego staram się zebrać jak najwięcej cennych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwory na suwakach zaślepimy, iglica jest nominalna i ustawiona na trzecim rowku tak jak jest w instrukcji.

Mam jeszcze jedno pytanie jak długie powinny być sprężyny przepustnic. Nigdzie nie mogę znaleźć, dzwoniłem do serwisu ale nie mają takich danych, oczywiście mogą sprzedać nowe 30zł za sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jest z Niemiec to w papierach powinno byc wpisane w jaki sposob zostal zdlawiony.

 

 

 

Jak to co robia, stosuja sie do panujacego prawa, skoda, ze w PL tego nie wprowadzono, zylo by mnostwo mlodych ludzi ktorzy dzis leza na cmentarzu.

 

:crossy:

Nie koniecznie jest wpisane w papierach (brifie) co jest moim przykładem mam zdławionego na 72KW ze 100KW a w papierach ani widu ani słuchu dopiero jak sam rozebrałem to wyszło że mam zdławionego na dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i git. Teraz możesz oddławiać Gixxefy za odpowiednią opłatą. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...