Skocz do zawartości

Yamaha ATC ytm200k (tri moto)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem sobie taką yamaszkę, i zabieram się właśnie za ogólny przegląd (serwis). Pytanie mam odnośnie luzu zaworowego, ponieważ serwisówka podaje tj. wlot 0.05-0.09, wydech 0.11-0.15, i na pewno tak będzie, i tak ustawie.... ale chcę się upewnić kogoś kto wie na 100%, czy aby nie wkradł się błąd?. Zwłaszcza interesuje mnie ten luz po stronie wlotu (normalnie jak w moim gs-ie). Aha rozrząd SOHC. Dzięki za pomoc.

 

PS. Zajebiaszcza zabawka, w terenie. banan na mordzie przez cały dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INTAKE ssący 0.05 -0.09

EXHAUST wydech o.11 - 0.15

Wszystko się zgadza,masz dobre dane,a tak na marginesie to bardzo fajna ta Yamaha - trochę śmieszna i te balonowe koła,ale może się podobać :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do działu chwalę się koniecznie z fotami :D

 

to 2 zaworowy chłodzony powietrzem silnik ? to luz zaworowy jak najbardziej normalny nie wiem co w nim dziwnego :D zresztą nieraz w bardzo podobnych silnikach luzy zaworowe bardzo sie różnią więc jeśli w service manualu tak pisze to tak ustaw a jakby coś było nie tak to bedziemy dalej myśleć

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory wyregulowane. Teraz olej, i tu też mam dylemat... bo mogę zalać albo 100% syntetyka, lub minerała, o zalecanej lepkości 20W40 klasa SE, i nie wiem co wybrać, syntetyk, czy minerał. Yamaha ta jest z 1985r. silnik chłodzony powietrzem. Który olej będzie dobry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dostałem dzisiaj olej. Zamówiłem Yamalube 20w50 półsyntetyk, wg. zaleceń manual-a. Więc będzie ok (szkoda, że nie pachnie jak motul he he). Kupił bym Motula, ale nie ma full, półsyntetyka, w tej klasie lepkości- szkoda, bo do reszty moich maszyn zalewam tylko motula (przyzwyczajenie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest przecież Motul 5100 15W50 półsyntetyk.Ale do silnika z 1985 roku zalałbym minerał.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O minerale zapomnij

 

dlaczego ?? to jest silnik konstrukcyjnie z lat 70, ja bym raczej nie ryzykował z zalaniem syntetyka bo po prostu go ten silnik wypije w moment tylko albo pół albo mineralny.....

 

o wiele nowocześniejsza xt600 ma zalecany w specyfikacji mineralny 20w40 i bardzo dobrze sie na tym oleju sprawuje....

chińskie skutery bazujące na hondzie dax latają na mineralnym 20w40 a to jest silnik z podobnej epoki i podobny konstrukcyjnie....

 

nie wiem czemu ludzie mają jakieś cisnienie na syntetyczny olej-jest droższy a w silniku do niego nie przystosowanym tylko pogorszy sprawę.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...