kili2007 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Witam jak najlepiej przerobić wydech żeby chodził głośniej w jaki sposób?? :biggrin: Mam wstawioną końcówke i satysfakcji 100% nie mam :angry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Dwie opcje. Albo zrobienie przelotu, albo zmiana końcówki na inną. W obu przypadkach regulacja gaźnika od początku, a przy przeróbce na przelot najpewniej jeszcze wymiana dysz dojdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kili2007 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Wydaje mi sie że końcówka jest odpowiednia ma średnice ok 6 cm myśle ze to wystarczy. Co do przelotu to nigdy tego nie robiłem wiec prosze o małą instrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Wydech przelotowy http://www.midori.pl/inochi/foty/tlumiki/1.jpg Zazwyczaj wewnątrz są oddzielne komory wyciszające a tutaj jest prosta rura w środku owinięta watą. Bez waty jest głośniej. Pamiętaj, że możesz dostać mandat i stracić dowód rejestracyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kili2007 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) Akurat o to sie nie martwie bo bardzo rzadko pokazuje sie na ulicach tylko przejazdowo miedzy tereny. dzieki za rade a z ta regulacją gaźnka to koniecznoś po przerobieniu wydechu?? Edytowane 14 Marca 2012 przez kili2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Akurat o to sie nie martwie bo bardzo rzadko pokazuje sie na ulicach tylko przejazdowo miedzy tereny. dzieki za rade a z ta regulacją gaźnka to koniecznoś po przerobieniu wydechu??Tak, konieczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Przepraszam, że się wtrące, ale w jaki sposób się reguluje gaźnik w klr? Dysze jakieś? Czy linki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Sruba składu mieszanki, położenie iglicy, zmiana dysz. Troszkę wyższa szkoła jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaamil Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Przy KLR masz śrubę od spodu gaźnika.To jest chyba właśnie śruba składu mieszanki bo innej nie ma, tylko nie rozumiem dla czego jest w takim miejscu że podczas pracy silnika nie można tego regulować albo ja nie mam takich narzędzi.jak gaźnik jest zamontowany to tam śrubokrętem się nie dojdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.