motodynamo Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Czy jeśli będę jeździł zawsze z akumulatorem to mogę sobie darować ten kondensator ? można bez kondensatora minimalna pojemność 15 000 uF ten z linka za mały Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 uproszczony schemat wygląda tak: http://img571.imageshack.us/img571/7348/regulatorschemat.jpg czy takie podłączenie zółtego do regulatora umożliwia zmianę na jego dalszej części napięcia, czy dalej tak czy inaczej pójdzie tyle ile wyjdzie na zółtym ze statora? Pytam, bo jeśli nie ma szans zmienić (a wydaje mi się, że takie równoległe podłączenie nie zmieni, musiał by wejść w regulator i innym łączem wyjść) to ze statora na zółtym powinno max wychodzi 12-15v zmiennego, bo to idzie prosto do żarówek (czerwono zółty do aku i reszty to jeden kabel, minus bierze z masy, tak jak i reflektor główny choć chodzi na zmiennym) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Przy podłączeniu regulatora jedno fazowego pomiary nierealne ! Regulator jedno fazowy napięcie po wyżej 14 V zwiera do masy nie dopuszcza do wzrostu napięcia po wyżej 14v ! takie ma zadanie ... jeśli go nie spełnia oznacza ,że nie pracuje .... Inna sprawa ,ze połączenie jakie sobie narysowałeś jest nierealne mógłbyś zasilać żarówkę prądem zmiennym nawet jest to logiczne ale żarówka nie mogła by wykorzystywać masy czyli do żarówki dwa powinny zostać doprowadzone przewody zasilania .... Aby się nie męczyć ....z regulatora zasilaj akumulator i dopiero z akumulatora zasilaj całą elektrykę w motocyklu -ułatwisz sobie zadanie Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 jak nie może być zmiennym z masą zasilane oświetlenie? miliony chińskich skuterów tak jeżdzą - to co narysował autor w dużej mierze odpowiada właśnie układowi z chińczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Do Chińczyka tak ....ale to nie chińczyk tam obroty maksymalne są kilka krotnie większe -- pisałem o normalnym regulatorze stosowanym w tego typu motocyklach Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 .... Inna sprawa ,ze połączenie jakie sobie narysowałeś jest nierealne mógłbyś zasilać żarówkę prądem zmiennym nawet jest to logiczne ale żarówka nie mogła by wykorzystywać masy czyli do żarówki dwa powinny zostać doprowadzone przewody zasilania .... Aby się nie męczyć ....z regulatora zasilaj akumulator i dopiero z akumulatora zasilaj całą elektrykę w motocyklu -ułatwisz sobie zadanie To co narysowałem to jest schemat fabryczny, tak to właśnie idzie na rysunku w serwisówce. Podejrzewam, że zrobili tak, żeby można było użytkować moto również bez akumulatora (w instalacji jest oryginalnie kondensator 15 tyś uF) i jeśli ktoś chce odciążyć wagę i nie używać rozrusznika, to exc wspaniale działa i świeci bez aku. Tak czy inaczej na 2 regulatorach nie zmiejszał mi na żółtym wartości 30v na wysokich obrotach pomimo tego, że na akumulator szło prawidłowe stałe napięcie. Problem rozwiązałem tak, że przełączyłem tak jak piszesz instalacje świateł na zasilanie prosto z akumulatora. Działa dobrze, tyle, że żółty ze statora leży odłogiem. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.