Skocz do zawartości

Wyciek oleju z dzwigni sprzegla w silniku ???!!!!


Andi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siemka

 

wlasnie dzis dostalem zamowiona szybke do owiewki MRA RACING no jak oczywiscie musialem poleciec potestowac !!! :lol: :lol: :lol: jak by inaczej :lol: :lol: :lzawsze smigalem w granicach 140-150 kmh ale dzis z nowa szybko jakby opor inny i pod 200 podchodzilem na autostradzie jakies w sumie 20 kilosow .

A tu stoje w drodze powrotnej na swiatlach ulice przed domem i smierdzi mi palony olej 8O 8O

ale patrze przede mna stary rupiec diesel, a maysle to od niego tak capi :buttrock:

 

A tu stawiam moto pod domem i jak zwakle maly przagladzik wzrokowy czy wszystko oki a tu OLEJ !!!!!!!! 8O 8O 8O 8O kapie spod moto ( 3 kapki spadly) tlumik ufajdany ,opona tylnia na rancie ufajdana i tlusta 8O 8O (dobrze ze jeszcze jestem i pisze :D ) i widze ze wyciek nastapil z pod dzwignii sprzegla ( widze po smugach )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

I TERAZ PYTANKO DO FACHOLI CO TO MOZE BYC ;ZA DUZO OLEJU ???? ale ostatnio nie dolewalem !!!

 

przyznam ze pierwszy raz jezdzilem tak szybko :D i obroty byly w granicach 7-8 tys czesto

 

prosze milych kolegow o pomoc ,dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ jakiś semmerring. Tzn. prawdopodobnie guma już straciła swoje własności i w wyniku twojej ostrej jazdy olej się ostro nagrzał( bardziej niż zwykle) i stal się rzadszy, w związku z czym przesączył się pomiędzy semmerringiem a trzpieniem. Musisz dokładnie zlokalizować źródło wycieku, sprawdzić czy to rzeczywiście semmerring i go wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś takiego w ZZR. Poszedł zimering dżwigni sprzęgła (w miejscu gdzie wchodzi do silnika). W sumie naprawa z wymianą część w serwisie KAwasaki kosztowła 40 zł (czyli u Ciebie to będzie z 15 EUR). 10 minut roboty, zrobione od ręki. Podjedź do serwisu, na miejscu powinni zrobić.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli cięgło/dzwignia da się ściągnąć z trzpienia( tego z wieloklinem) na kadłubie silnika, to możęsz to zrobić bez ściągania pokrywy. Zwyczajnie wydłub śrubokrętem stary semmerring i wciśnij nowy. Jeśli dzwignia jest zespolona, to będiesz musiał zdjąć pokrywe i rozmontować dzwignie ("od środka") w ten sposób, aby trzpień z ciegłem dało się wyciągnąc z semmerringa.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co to bylo !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

brakowalo podkladki i srubki w napinaczu lancucha rozrzadu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jak wymieniali mi na gwarancj ten napinacz to nie wkrecili bo wlasnie patrzylem w ksiazsce servisowej ze takie cos powinno tam byc 8O 8O a umnie nie bylo 8O 8O 8O

 

ale myslalem ze tak ma byc no w koncu w Hondzie robilem naprawe 8O 8O

 

Moj mechanik od KTM ma warsztat i u niego robie zawsze cos jak zawsze tanszy jak servos skasowal odemnie za to 100 € 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

 

moze teraz isc z tym papierem do Hondy?????????????????????????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...