Steve Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 (edytowane) W sumie bez większego powodu - może komuś sie spodoba i zrobi podobnie :) Wszystkie śruby, nakrętki itp. w tej chwili już po cynkowaniu galwanicznym. Pokrywki membran na gaźnikach nie są wykończone na czarno - zostały pomalowane szprajem dla zabezpieczenia przed korozją z takiego względu iż były przygotowane pod chromowanie. Korpusy gaźników polakierowane na czarno po piaskowaniu, dekle komór pływakowych wypolerowane na lustro, reszta detali gaźników tj. wsporniki, ramie ssania wykończone w chromie. Edytowane 8 Marca 2012 przez Steve Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzewo Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 No, wygląda jak nówka :) Cytuj www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscuSklep motocyklowy Moto Opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Pasowało by jeszcze wygląd gaźników poprawić trochę. Silnik sprejem malowałeś? nie boisz się że przy temperaturze farba zniszczy się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Aktualny wygląd gaźników opisałem w moim pierwszym poście :) Silnik pomalowany akrylowym Motipem do wysokich temperatur - drogi ale bardzo skuteczny, chociaż wydaje mi sie, że taniej i tak by wyszło kupić lakier samochodowy do pistoletu. Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Jak to mawiają, IGŁA :cool: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jak odtłuszczałeś powierzchnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Całość została wstępnie oczyszczona szczotką drucianą o długich nitkach, następnie dokładniej wyczyszczone i zmatowione zostały żebra za pomocą drewnianych wykałaczek z przymocowanym papierem ściernym i wełną stalową. Myjką ciśnieniową, przy pomocy wody i detergentów (najlepiej jakiś żel lub płyn do mycia naczyń) dokładnie wypłukane wszelkie zakamarki - trzeba na tym etapie zabezpieczyć wszelkie miejsca gdzie woda nie powinna się dostać. Po tym zabiegu silnik został wymyty benzyną ekstrakcyjną i częściowo acetonem przy pomocy natrysku - dość niebezpieczna czynność, jednak przy zachowaniu środków ostrożności nic złego nie ma prawa się stać :) Osuszony za pomocą sprężonego powietrza silnik został od razu pomalowany, aby zaoszczędzić czasu na dodatkowe odkurzanie w przypadku przestoju. Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ALe ten natrysk acetonem , tzn zalałeś do pistoletu czy do karchera :blink: ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 A do czego służy tzw. ropownica? Ja wczoraj jej używałem, w zestawie z kompresorem przeważnie jest. Przygotowywałem silnik FJ1100 do podobnego zabiegu, mycie silnika sprajem do silników + pędzel, potem nitro w ropownicę i mycie ciśnieniowe, suszenie i szpraj temeraturowy. Robiłem jednak mniej szczegółowo niż autor tematu, bo tak miało być. Większość i tak będzie zakryta, najbardziej zależało mi na tych widocznych powierzchniach silnika. Niedomalowane elemnty np.pokrywa sprzęgła, będą polerowane. Rama wypiaskowana i proszkowo lakierowana. https://picasaweb.google.com/113681550238652257406/FJ1100Szyja#5725722478058780194 https://picasaweb.google.com/113681550238652257406/FJ1100Szyja#5725722515763242066 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 qurim ,uważaj na ta łopatę bo może spaść ze "sztyla" jak sie zamachniesz przy skladaniu motonga. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Ona tak specjalnie jest, że niby łopata, ale drążek luźno włożony. Jak ktoś się zbliży do garażu to łapię pałkę i biegnę do boju. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 @Qurim, bardzo ładny efekt. Ja pokrywę sprzęgła musiałem pomalować z powodu lutowanego pęknięcia, które wyjątkowo ciężko było doprowadzić do stanu pozwalającego na polerkę, jednak efekt jest jak najbardziej zadowalający. Apropo natrysku acetonem, to dokładnie jak Qurim napisał:http://allegro.pl/pistolet-do-konserwacji-wezyk-zbiornik-regulacja-i2224622937.htmlMożna to kupić w castoramie za 20zł :D Jak czas pozwoli, to zaprezentuje silnik w ramie a także gotowe gaźniki wykończone na czarno i w chromie. W niedalekiej przyszłości cały motocykl :) PozdrawiamMateusz Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) Ano, to jest ropownica, moja ma stałą, metalową rurkę zamiast tego wężyka. Czytuję brytyjską prasę customową i akurat leci cykl artykułów o budowie moto w amatorskich warunkach. Teraz etap estetyki czyli malowanie silnika i takie tam. Gaźniki były w opłakanym stanie, zostały wysodowane a elementy stalowe zostały pokryte jakiegoś rodzaju ocynkiem, nie znam się na tym ale po ang. to się zwie "black passivated zinc". Czekam na kolejny numer BSH co by ujrzeć jak to wygląda. Silnik eFJoty wyglądał tak przed rozebraniem moto:https://picasaweb.google.com/113681550238652257406/FJ1100Szyja#5648574415662621986 Dekielek od słoika zostanie wkrótce zastąpiony właściwą pokrywką do tego silnika. Obejrzyj cały ten album od początku. Są fotki moto po zakupie, potem już zgruzowany i poobijany a następnie demontaż i powoli fotki z montażu wchodzą. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) No, to widze kawał dobrej roboty i konkretna maszynka z tego wyjdzie. :) Ile ten motocykl Cię kosztował w takim stanie? Ja poluje na jakieś dobre oferty Cb 750 Seven Fifty i jeszcze jednego Nighthawka, puki co cisza - trzeba jeszcze prasę przejrzeć :D Cynkowanie z pasywacją na czarno wygląda tak, że element jest po prostu po cynkowaniu czarny, tyle że wygląda bardziej tak jakby to metal sam w sobie był czarny - różni się od malowania stanowczo. Pierwotnie po cynkowaniu galwanicznym, elementy są srebrne/białe, jednak dokonuje się pasywacji - przeważnie na żółty/złotawy kolory - z tego powodu iż sam cynk się utlenia. Dodaje jeszcze kilka zdjęć - silnik w ramie, jeszcze jedno zdjęcie samego silnika, zaciski hamulcowe po piaskowaniu i dla porównania jeden wypolerowany (zdjęcie marnie oddaje efekt polerki) a także wsporniki gaźników wstępnie wypolerowane przed chromowaniem. Gdybym mógł prosić o zmianę tytułu tematu na 83' Nighthawk 650 Reborn, byłbym wdzięczny. Jeszcze golenie lag po szkiełkowaniu - nie mam ostatnio nawet czasu ich polakierować proszkowo :-D Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez Steve Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 świetna robota, koniecznie pochwal się efektem końcowym!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.