Dexster Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jak tej szmaty nawet nie zalewa, tyle nim kręcę a świeca nawet mokra nie jest, nie wiem o co tu chodzi i skonczylem grzebanie w nim gracie na dobry tydzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Rafael już Ci napisał co masz zrobić, jak nie rozumiesz nic z tych rzeczy to tylko jakiś mechanik pomoże, bo sam narobisz jeszcze więcej gnoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 (edytowane) Kupilem dopiero motor, a Ty mi radzisz gaznik odkrecac, na innym forum pisza mi, ze takie rzeczy sie robi w serwisie, niby jak mam sprawdzic te luzy? Nie jestem mechanikiem, ogaru troche, motor mam tydzien.Właśnie dowiodłeś że przy swoim moto poza jazdą nie powinieneś nic robić :) ewentualnie wcześniej go napraw, bo nawet pojeździć się nie da :wink:nPS: To znaczy niech mechanik go naprawi :wink: Nie obraź się, ale nie mając podstawowego pojęcia o mechanice , to tak jak Saltus Ci już napisał, więcej zepsujesz niż naprawisz. Edytowane 10 Marca 2012 przez rafael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Dlatego się za to nie biore, od początku to pisze, Ameryki nie odkryłeś. Mam motor tydzien, poprzednie motory to wski, komary, czety, gdzie silniki sa proste jak budowa cepa. Mam KLR tydzien, a Wy mi mowicie bym sprawdzil luzy zaworowe, badz wykrecil gaznik, no bez jaj, dzieki za pomoc, mozna zamknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi