Paweł B Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam wszytkich założyłem nowy wontek ponieważ to kolejne swieże 9 po zalożeniu silnika którego wcześniej nie słyszałem. A wiedz: Silnik Hondy pali ładnie zawory zrobione synchronizazcja zrobiona a dzieje się tak:Odpala ładnie kręci sie po obrotach bez obciążenia tak jak trzeba, ale czasem wchodzi sama do3 tys obrotów i zejść nie chce jak przygazuje i opuszcze gaz to spadnie na ustawione 1100. Pod obciązeniem śmiga super do 4 tys powyżej 4 nie chce przyśpieszac szczela czasem w wydech w gaznik bo słychać podczas jazdy , wtedy tzreba zredukowac cieżko ale wkreci sie wyżej przekraczajac bariere 4-6 tys to zaczyna ładnie iść chociaż i tak czegios jej brakuje ,Wydaje mnie sie ze może byc to wina zbyt małej dawki paliwa i pasowało by zmienic dysze wolnych obrotów tak o 0.5 większe ? poniewaz honda ma wydech dedykowany sebringa i przez to może ak się dziać? Śruby mieszanki były wykręcone na na 2.5 obrota tak jak w manualu, próbowałem na 1 , 1,5 itd az do 4.5 obecnie i wydaje mnie sie ze lepiej chodzi niz na wykręconych 2.5 obrta.Jak myslicie co może byc ta dziura w gazie pod obciążeniem , bo jeśli chodzi o obroty na neutralu to kręci sie tak jak manetka każe tylko czasem jak sie przygazuje to nie zejdzie z ok 3 tys rpm, przepustnice sprawdzałem nie podwieszaja się . Kolejna sprawa to po 100 km silnik wzioł jakies 100 oleju kurcze sporo , jak myslicie pierścienie ,honowanie i uszczelniacze zaworowe do wymiany? jak obstawiacie ?jeżeli ktoś wie jaki był by ewentualny koszt pierścieni tłokowych i uszczelniaczy to bardzo proszę o podanie ceny . Narazie z braniem oleju się nie martwię ponieważ wleje ceramizera może to pomoże a po sezonie na spokojnie rozbiore sinik ,narazie myślę zrobić te gaźniki i smigac , bo już troszke ogrzebałem sie przy tym silniku ,a ciepło sie robi i trzeba jezdzic , a zapomniałem silnik nie daje żadnych oznak dymienia ani na zimnym ani na ciepłym. Wielkie dzięki za wszytkie odpowiedzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 jeśli iglice mają regulacje wys. to spróbuj podnieść je o jeden ząbekco do poziomu oleju to ubytek 100ml wg. mnie ciężko zauważyć chyba że zlałeś i odmierzyłeś jego objętość w naczyniu i stąd wyszła Ci ta setka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 tak napisałem że 100 ponieważ po przejechaniu 100km zsiadlemz moto chwile odstał i zauważyłem ubytek taki 1krzyżyk, hym no w sumie mogło to być więcej jak na bagnecie bylo widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 zrób próbę olejową-ona Ci powie co puszcza Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 (edytowane) A pieniądze odłożone na ceramizer lepiej przeznacz na korepetycje z j.polskiego. Edytowane 4 Marca 2012 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Nie ma problemu z gaźnikami, jest raczej problem z mechanikiem który w nich grzebał :biggrin:A teraz następna kwestia : mógłbyś ponownie napisać pierwsze zdanie ale tym razem w języku polskim ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Przepraszam za pisownię, ale się troszkę śpieszyłem i wyszło jak wyszło. Rzeczy, które mnie interesują to:Czy wymiana dysz wolnych obrotów o 0.5 wyeliminuje problem z dziura w zakresie 4-6 tys Czy ktoś orientuje się może jaka jest ewentualna cena pierścieni tłokowych? Niestety ale podczas synchronizacji jedynie co zauważyłem to dziwnie zachowujący się silnik który nie chciał chodzić z ok 3 tys. hym czym mogło to by być spowodowane.Przepraszam za pisownię, ale się troszkę śpieszyłem i wyszło jak wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.