Skocz do zawartości

HONDA VF 750 F INTERCEPTOR 83 ROK PROBLEM Z GAŹNIKAMI I OLEJEM)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytkich założyłem nowy wontek ponieważ to kolejne swieże 9 po zalożeniu silnika którego wcześniej nie słyszałem.

 

A wiedz:

 

Silnik Hondy pali ładnie zawory zrobione synchronizazcja zrobiona a dzieje się tak:

Odpala ładnie kręci sie po obrotach bez obciążenia tak jak trzeba, ale czasem wchodzi sama do

3 tys obrotów i zejść nie chce jak przygazuje i opuszcze gaz to spadnie na ustawione 1100.

 

Pod obciązeniem śmiga super do 4 tys powyżej 4 nie chce przyśpieszac szczela czasem w wydech w gaznik bo słychać podczas jazdy , wtedy tzreba zredukowac cieżko ale wkreci sie wyżej przekraczajac bariere 4-6 tys to zaczyna ładnie iść chociaż i tak czegios jej brakuje ,Wydaje mnie sie ze może byc to wina zbyt małej dawki paliwa i pasowało by zmienic dysze wolnych obrotów tak o 0.5 większe ? poniewaz honda ma wydech dedykowany sebringa i przez to może ak się dziać?

 

Śruby mieszanki były wykręcone na na 2.5 obrota tak jak w manualu, próbowałem na 1 , 1,5 itd az do 4.5 obecnie i wydaje mnie sie ze lepiej chodzi niz na wykręconych 2.5 obrta.

Jak myslicie co może byc ta dziura w gazie pod obciążeniem , bo jeśli chodzi o obroty na neutralu to kręci sie tak jak manetka każe tylko czasem jak sie przygazuje to nie zejdzie z ok 3 tys rpm, przepustnice sprawdzałem nie podwieszaja się .

 

 

Kolejna sprawa to po 100 km silnik wzioł jakies 100 oleju kurcze sporo , jak myslicie pierścienie ,honowanie i uszczelniacze zaworowe do wymiany? jak obstawiacie ?

jeżeli ktoś wie jaki był by ewentualny koszt pierścieni tłokowych i uszczelniaczy to bardzo proszę o podanie ceny .

 

Narazie z braniem oleju się nie martwię ponieważ wleje ceramizera może to pomoże a po sezonie na spokojnie rozbiore sinik ,narazie myślę zrobić te gaźniki i smigac , bo już troszke ogrzebałem sie przy tym silniku ,a ciepło sie robi i trzeba jezdzic , a zapomniałem silnik nie daje żadnych oznak dymienia ani na zimnym ani na ciepłym.

 

Wielkie dzięki za wszytkie odpowiedzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli iglice mają regulacje wys. to spróbuj podnieść je o jeden ząbek

co do poziomu oleju to ubytek 100ml wg. mnie ciężko zauważyć chyba że zlałeś i odmierzyłeś jego objętość w naczyniu i stąd wyszła Ci ta setka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu z gaźnikami, jest raczej problem z mechanikiem który w nich grzebał :biggrin:

A teraz następna kwestia : mógłbyś ponownie napisać pierwsze zdanie ale tym razem w języku polskim ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pisownię, ale się troszkę śpieszyłem i wyszło jak wyszło.

 

Rzeczy, które mnie interesują to:

Czy wymiana dysz wolnych obrotów o 0.5 wyeliminuje problem z dziura w zakresie 4-6 tys

 

Czy ktoś orientuje się może jaka jest ewentualna cena pierścieni tłokowych?

 

Niestety ale podczas synchronizacji jedynie co zauważyłem to dziwnie zachowujący się silnik który nie chciał chodzić z ok 3 tys. hym czym mogło to by być spowodowane.

Przepraszam za pisownię, ale się troszkę śpieszyłem i wyszło jak wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...