wild Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Cześć. http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=szparunki+junak a poniżej: "łopatologicznie" pokazuje, jak malować szparunek, bez używania specjalnego pędzla (dziś sztuka nazywana pinstripingiem) http://www.czarprlu.pl/?p=395do tego jakbyś chciał robić jednak "tradycyjnie" - taśmę kupisz tu:http://allegro.pl/3m-tasma-cienkoliniowa-aerograf-3m-6-3mm-x-32-9m-i2174399430.html (z reszta naprawdę bardzo fajna, polecam osobiście) fajnie, że masz zacięcie - motywuje do działania, ale radzę Ci teraz skupić się głównie na silniku/zawieszeniu... a wygląd i dopieszczanie detali na koniec. nie ma nic bardziej gorszego, jak patrzeć na piękny wychuchany motocykl, a nie móc na nim pojeździć.. :) Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Dzięki ... tak szparunki już zakupiłem i dzięki za poradnik :D no właśnie skończe składanie silnika od AWO Tourist ... sprzedaje dziada i biore sie za Junaka :) POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Niestety opcja edytuj chyba tylko działa przez jakis czas ... mam nadzieje, że nie bede skarcony za SPAM . Troche jesczze pobawiłem się w szlifowanie/polerowanie i jakos tak to wyglada w całości: http://www.picshot.pl/public/view/71149http://www.picshot.pl/public/view/71151 Z samymi piastami problemu raczej nie ma, ponieważ zakładam na zrobione przeze mnie urzadzenie z silnikiem od starej pralki które napędza przymocowane do niego koło/piaste. Natomiast wiadomo najgorzej jest z samymi pokrywami bo tu juz jest gorsza sprawa ... bardzo ciężko uzyskać równy łuk bez wgłębień, ale wydaje mi się, że i tak wyszło całkiem nieźle. i teraz mam pytanie do fachowców mam problem tego typu, że gwinty w karterze.. a dokładniej [mocowanie pokrywki skrzyni biegów] są zerwane i z tego co widziałem samym gwintownikiem 6 nic już nie zrobie... jest opcja zaspawania calosci aluminium wywiercenia od nowa drury i nagwintowania ? czy może raczej rozwiercenie i nagwintowanie na 8 ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i POZDRAWIAM :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 ja zerwane gwinty w misce olejowej gwintowałem na 8, ale w tym momencie chyba bym spawał i nawiercał.nie wiem jak z trwałością takiej operacji ale w mojej okolicy jest gość który spawa aluminium więc czemu nie spróbować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 noo właśnie w mojej okolicy tez ktoś spawa aluminiu .. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 jeśli gwint nie jest w tragicznym stanie, to spróbuj sprężynek helicoil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Ciekawy patent, o którym słuszę pierwszy raz :O tylko pytanie czy ja je w swoim mieście dostane ;> No ale cóż ... polatam po sklepach poszukam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacot Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 i teraz mam pytanie do fachowców mam problem tego typu, że gwinty w karterze.. a dokładniej [mocowanie pokrywki skrzyni biegów] są zerwane i z tego co widziałem samym gwintownikiem 6 nic już nie zrobie... jest opcja zaspawania calosci aluminium wywiercenia od nowa drury i nagwintowania ? czy może raczej rozwiercenie i nagwintowanie na 8 ? Gwint M6 naprawia sie gwintownikiem M7. Wymagać to będzie dorobienia poprawnych szpilek M7/M6 do tego dekielka ale przynajmniej bedzie porządnie.W innym wariancie możesz zatulejować otwory. Z tym spawaniem może się okazac nie tak prosto jak by się wydawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Poszukaj w necie bo w mieście może być cięzko. Kup sobie cały zestaw do naprawy gwintu m6, będziesz miał wszystko co ci potrzeba, a takie gwinty nawet przewyższają trwałością oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 No tak starałem się to zrobić gwintownikiem ale brak pożądanego efektu :/ Jakoś na dniach przejdę się popytać co z tym spawaniem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Podczas rozpoławiania silnika natknełem się na 1 problem ... Jak wycisnąc/wyłóżyć pokrywę skrzyni biegów ? [mam ten silnik który nie ma tych specjalnych "wybijaczy"].Jesli ktos posiada taki ściągacz prosze o zdjęcia i wymiary bedę dozgonnie wdzieczny :) i jesli ktos ma ściągacze od junaka [ten cały zestaw[ bardzo byłbym wdzięczny gdybym dostał wymiary, nie musi byc idealnie licze troche na intuicje i ręke do spawania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jeśli się nie mylę, to w pokrywie skrzyni powinny być chyba 2 nagwintowane otwory M6.Wkręcasz jednocześnie śruby, i one wyciągają dekiel P.S. dawno tego nie robiłem mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 No faktycznie też o tym czytałem .. ale coś mi się wydaje, że te gwinty sa zerwane -,- Jak już pytam to ptam .. jakie macie sposoby chodźby na odkrecenie śruby kosza sprzęgłowego ? jak zablokować wał ... wolę dostać odpowiedź od was niż samemu kombinować i coś zje*** :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 No faktycznie też o tym czytałem .. ale coś mi się wydaje, że te gwinty sa zerwane -,- Jak już pytam to ptam .. jakie macie sposoby chodźby na odkrecenie śruby kosza sprzęgłowego ? jak zablokować wał ... wolę dostać odpowiedź od was niż samemu kombinować i coś zje*** :) kosz sprzęgłowy można zablokować choćby śrubokrętem włożonym między zęby i wsunięty wgłąb bloku (tam jest takie zagłębienie)dokręcenie śruby u mnie polega na zaparciu się o ściane i powolnych próbach złapania gwintu, ale możesz dorobić sobie do tego narzędzie. kawałek płaskownika mocujesz na 1 szpilce mocującej silnik w ramię i dociskasz całość, im dłuższe ramię tym siła potrzebna do docisnięcia mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldsmoto Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 (edytowane) Ma ktoś, może wałek starteru od M10 ? [ i jest sens kupic używke, w co wątpię ? ] Edytowane 9 Marca 2012 przez oldsmoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.